Încep să îmi fac bagajele. Îmi iau din dulap toate hainele și le pun în valiză, defapt în mai multe valize. Pantofii la fel. Am uitat să ma prezint.
Deci , mă numesc Ariana Grande, am 17 ani și locuiesc în New York, ei bine pentru scurt timp deoarece o să mă mut la tatăl meu în L.A deoarece mama a murit într-un accident de mașină.
În fine..... să trecem peste asta deoarece nu vreau să plâng din nou.
Mi-am luat rămas bun de la prietenii mei. Mi-am luat rămas bun ieri, când am fost pentru ultima dată în clasa mea, școala mea și în banca mea.
Mă îndrept spre taxiul care mă așteaptă afară pentru a mă duce la aeroport și de acolo spre o nouă viață.
Am uitat să menționez că tatăl meu este managerul mai multor vedete. Sper să întâlnesc câteva din acestea.
Și încă un lucru este acela că eu sunt belieber. Adică îl ador pe Justin Bieber, și din câte știu , tata îi este manager. Yeeee.
*****
Am ajuns la aeroport și merg spre scările care mă vor duce într-un loc minunat...... sper.
******
După 6 ore de zbor am ajuns însfârșit la locul dorit.
Mă uit prin aeroport pentru a-l vedea pe tata. După ce mă holbez mult și bine îl văd, și el uitându-se după mine.
Merg spre el iar acesta mă ia în brațe.
T: Mi-a fost atât de dor de tine scumpo!! Îmi pare rău pentru tragedia cu mama ta.
Eu: Să .... să vorbim despre asta mai târziu, te rog.... Și mie mi-a fost foarte dor de tine, tată!
T: Deci ce vedeta îți place cel mai mult?
E: De parcă nu ai știi.
T: Tot Justin Bieber?? Credeam că l-ai uitat.
E: Tată ,dacă ești belieber îi ești alături idolului tău toată viața, până la sfârșit.
T: Ok, ok. Mâine vreau sa vii cu mine la muncă deoarece vreau să te prezint angajaților și altor persoane.
E: O să fie acolo și Justin Bieber??? Îl întreb, pe fața mea văzându-se fericirea.
T: Nu scumpo. Îmi pare rău.
E: Ohh, e în regulă.
Între timp ce noi am vorbit am văzut o limuzină albă care ne aștepta afară cred că pentru a ne duce pe mine și pe tata acasă.
Am urcat în ea. Doamne ce luxoasă este. Nu pot să cred!
*****
Am ajuns în fața unei case uriașe. DOAMNE...... nu pot să cred că o să locuiesc aici.... cred că o să leșin. Să mă prindă cineva. Ooo stai am uitat că vorbesc cu mine.
Ies din limuzină iar un domn merge și îmi ia bagajele pentru a le duce în camera mea, cred.
Intru în casă și când văd ce luxos și scump este totul îmi las gura deschisă de uimire.
T: Dragă închide gura! O să te obijnuiești. Kevin o să îți prezinte toată casa pentru că sunt sigur că o să te pierzi dacă mergi singură.
E: Casa....... mare.........a..........ta????Spun eu bâlbâindu-mă.
T: Da e casa mea și de acum este și casa ta. Acum du-te cu kevin.
E: Ooookkkkk. Spun eu încă uimită de ce văd.
Merg după kevin și aflu că casa are 2 etaje. Eu am camera la etajul 2.
Casa avea parterul cu bucătăria, o baie, livingul uriaș, un hol de la intrare și o cameră de oaspeți.
Etajul 1: Aici erau 3 camere fiecare cu baia proprie, un bar cu de toate, camera de proiecții( un fel de sală de cinema doar că în miniatură) și un mic salon.
Etajul 2: Aici erau 2 camere bineînțeles că fiecare cameră avea propria baie, un mic salon, un balcon mai degrabă o terasă și fiecare cameră avea și un dressing.
Însfârșit am ajuns în camera mea. Pereții erau vopsiți mov ( culoarea mea preferată), era o cameră foarte mare, un pat mare cu lenjerie de pat tot mov, o plasmă uriașă, un birou cu un laptop pe el, o canapea cu o măsuță de sticlă în față și un covor foarte pufos alb.
Avea și un balcon destul de mare. Era perfectă. Mă apuc și îmi investighez camera.
Intru în baie. Este mare și ea. O cadă cu hidromasaj, o cabină de duș ,o oglindă, toaleta, un covoraș pufos în mijloc, suportul pentru prosop și dulapul.
Dupa ce am investigat baia merg spre dressing. Este plin de haine. O DOAMNE..... și toate sunt mărimea mea. Yeeeeee. Mai este o ușă aici. Merg să o deschid și era un alt dulap doar cu pantofi si genți. Şi la fel și pantofii erau mărimea mea.
Îl iubesc pe tata așa mult.
Merg în biroul lui( apropo are și un birou la etajul 2) pentru a-i mulțumi pentru toate astea.E: Bună , tati! Ce faci?
T: Bine, mă uit peste niște contracte. Ti-a arătat kevin casa?
E: Da. Doamne e uriașă. În cât timp ai construit-o??
T: A durat ceva timp dar a meritat. Deci ce vroiai să mă întrebi?
E: Am vrut să îți mulțumesc pentru camera perfectă și pentru hainele, pantofii și gențile pe care le-am găsit acolo.
T: Cu plăcere scumpo. Mă bucur că îți plac. Dar nu le-am cumpărat singur. M-a ajutat Demi.
E: Ce? Spune-mi că glumești! Aaaaaaaaa nu pot să cred că Demi Lovato mi-a ales hainele, pantofii și gențile. Mersi tatăăă!!! Spun asta și îi sar în brațe.
T: Cu plăcere. Dar trebuie să îi mulțumești ei, nu mie.
E: Și cum ai vrea să fac asta. Ea este o vedetă, eu sunt o simplă fată.
T: Poi mâine o vei întâlni. La fel vei întâlni și alți artiști.
E: Omfg !!!!! Tată ești cel mai bun.
T: Știu. Acum du-te și odihnește-te căci cred că ești obosită.
O să avem invitați la cină.E: Pe cine??? Spun eu fiind foarte curioasă
T: Surpriză! Acum du-te și odihnește-te.
Sper să fie Demi pentru a-i mulțumi pentru toate astea.
E: Ok. Pa
T: Pa scumpo.
Ies din birou și ma duc adică aș vrea să mă duc la camera mea dacă aș ști unde este.
Continui sa cotrobăi toată casa până o gasesc însfârșit. Ar trebui să pun niște indicatoare pe aici.
Intru în cameră, merg să îmi iau haine de schimb și intru la duș.
Apa cristalină curgea pe pielea mea catifelată. Mă ducea într-o stare de relaxare.
****
Ies după 20 de minute din duș, îmi șterg pielea de picurii de apă care se scurgeau pe ea. Mă îmbrac în acele haine și merg spre patul meu pufos. Pornesc televizorul deoarece nu pot dormi fără gălăgie.
Pun pe un program de muzică și așa adorm.
Peste 3 ore( ora 6 p.m )
Omg este deja este ora 6 p.m. Trebuie să mă pregătesc pentru cină.
CITEȘTI
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZAT
FanficIn aceasta poveste este vorba despre Ariana Grande care este fiica lui Scooter Braun. O cheama Grande deoarece parintii ei au divortat si ea a luat numele mamei. Si mama ei a murit intr-un accident iar ea a fost nevoita sa isi faca ultimul an de lic...