"bir tutam nankörlük
kafi miktarda umursamazlık
isteğe bağlı olarak yalan
bolca vicdansızlıkiyi niyetin ,sevginin ,emeğin üstüne konulur
ve bu şekilde harika bir âh alınır."
......."Seni asla unutmayacağım" diye cevap verdi anıl, mert ile vedalaşırken.
Lise son sınıftayken artık dizginlenemez bir savruklukla, aklına geleni istediği gibi yaşamak derdindeydi mert.Özgürlük denilen şeyi biraz fazla abartmış olabilirdi.
Radyoya başlayalı bir senesini doldurmuştu ve bayağı yüksek oranlı dinleyici kitlesine sahipti.Bunun nimetlerinden sonuna kadar faydalanıyor her çiçekten bal topluyordu açıkcası..
"Ne kadar saf insanlar var"diye düşündü içinden.Birbiri ardına 2 romantik şarkı sonrasında okuduğu şiir ve güzel sözlerle başladığı programı çok tutulmuş her yerde dinlenir hale gelmişti.
Her gün başka bir kızla görüşüyorum dese yeriydi.Ondan hemen sonra programa çıkan yakın arkadaşı bilal ile güzel bir ortam kurmuştu.
Yine programa çıkacağı bir gün radyo ya biraz erken gelmişti.Bilali iki kız ile bekleme odasında muhabbet ederken buldu kapıyı açınca.
Bazen programda yarışmalar olur ve dinleyicilere sponsorları tarafından minik hediyeler verirlerdi..Hediyelerden öte hayranı oldukları dj ile tanışacak olmanın heyecanıyla yanıp tutuşan dinleyiciler böyle zamanlarda telefonları kitlerdi açıkcası..
"Selam dostum naber" diye kızların yanında biraz resmi davranarak arkadaşına elini uzatırken"hayırdır yeni kızlar mı" anlamında bir bakış attı biraz tebessümle karışık arkadaşına.
"Selam mert arkadaşlar bizimle tanışmak için gelmişler" derken ikisinin anlayabileceği şekildeki bakışıylarıyla"aynen yeni kızlar bunlar"diye avaz avaz bağırıyordu içinden.
Sonrasındaki tanışma faslı derken saatine bir baktı ki programın başlamasına sadece on dk. kalmıştı .
"Tanıştığımıza memnun oldum tekrardan" diyerek ayaklandı, aceleyle kapıdan çıkıp hemen karşısındaki prodüksiyon odasına hızlıca yöneldi."hakan yeni fon müziği ve program tanıtım cingılları ne durumda?bayağıdır aynı şeyleri kullanıyoruz.Biliyorsun yeni bir firmayla anlaştık değişiklik şart oldu"diye arkadaşına baktı merakla.
"Hallettim mert yükledim tommaster da yerleri aynı, çok beğeneceksin rahat ol."
Biraz rahatlamıştı"peki teşekkürler" diyerek yayın odasına geçti.
"Büyük şehrin büyük radyosu RADYO SOLUK'ta ben mert şu an bu frekansta volümü yükseltmiş bir şekilde evinde,yolda arabasıyla giderken,kulaklığını takmış yolda yürürken,işinin başında müşterileriyle ilgilenen sen esnaf abi,ismini hatırlayamadığım kadar çok olan güzel insanlar,kısacası şu an sesimin ve sevgimin ulaştığı heryere ve herkese merhaba...
İşte bir programda daha,yine sizlerle olmanın tatlı heyecanıyla birlikteyiz..
Sizlere güzel şiirlerle donatacağım canlı bağlantılar ile renklendireceğim dopdolu 180 dk. vaadediyorum.
Hemen listemin ilk sırasında olan ..... sanatçımızın ,hit olmuş .....şarkısını sizlerle buluşturuyorum."
......."Anılar; cıvıl cıvıl koşmayın peşimden
Giymeyin en şuh elbiseleri boşa
Anılar; uçuk uçuk inmeyin göklerden
Giyemem o deli gömleğini bir dahaŞimdi çiziyorum kendi hayalimi
Gölgeler tutuşmuş çığlıklarla yanıyor
Durmalı, susmalı, yürümeli, gitmeli
Haykırmalı belki de
Kapılmalı, unutmalı, gitmeli
Kanat seslerine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Mert ve Filiz'in Hikayesi -
Romance....bakamam ardından dönüşü olmayan yolun, ....dökülürken eteğinden tüm çırpınışların, .....Seni oralarda bırakamam....