- BANA DAİR -

58 2 0
                                    


Tekrar merhaba arkadaşlar; öncelikle hikayemi okuyan her birinize teker teker teşekkür ediyorum..Bu sitede dikkatimi çekip, geleceğe dair umutlanmamı sağlayan en önemli detay; kitap okuyan ve yazan arkadaşların büyük bir çoğunluğunun 20 yaşaltı olmasıdır.

Yani deneyen ve araştıran bir nesil geliyor,ne muhteşem bir olasılıklar bekliyor güzel ülkemizi.

Sizler geleceğin önce anne veya babası,sonra doktoru,mimarı,öğretmeni,işçisi,cumhur-u reisi vs. olacaksınız..Hatta inanıyorum ki azınlık olup dünyaya yön veren,zulmeden,insanları yerinden yurdundan ve ailelerinden eden kötülerin yerlerine geçecek "İYİ" çoğunluklardansınız...

Ancak öncelikle bilmeliyiz ki edindiğimiz donanımlar için de ahlak ve ALLAH korkusu olmazsa, bizim de karanlık güç tarafından yönetilmemiz kaçınılmaz...

Bu sebepten dolayı çocukluğundan itibâren çok iyi bir okuyucu ve araştırmacı bir kişilik olan bendeniz,ilginizi çekebilecek bir hikayeden çok, için de bir çok hayatın yaşandığı, verdiği ince mesajlarıyla aklımızda acabalar bırakarak, kendimizi ve çevremizi sorgulayıp,hem bu dünyanın hem ahiretin varlığını hatırlayıp..İnsanoğlunun sadece fiziksel değil ,ruhsal olarakta ihtiyaçları da olduğunun farkında bireyler olabilmeyi sorgulatmaya çalışan,iki farklı görüş sahibi MERT ile FİLİZ' in , iyi ve kötü yaşanmışlıklardan oluşan aşklarını yazabilme gayretindeyim.

Açıkcası 100 binlere ulaşmaktan çok,kendisini zorlayan ve sorgulayan kitapları okumasını seven 100 ler bana yeter de artar bile.Çünkü onlar benim gözümde farklılar...

Hepinize teşekkürler...

-  Mert ve Filiz'in Hikayesi -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin