Bugün cezaevinde geçirmiş olduğum 236. akşam oldu.
Mert ...içinde bulunduğum ruh halini yazmak değil,yaşamak lazım.Gerçi sen kısa bir dönem de olsa teneffüs ettin buradaki havayı ama;ben ilk zamanlar ne duygular taşıyorsam aynıyım...sadece biraz kilo aldığımı söylüyor kızlar.
Nasılsın tatlım, hayat dışarı da nasıl devam ediyor?
Kadir'i çok özlüyorum. Gerçi daha yeni yanımdan gitti ama doyamadım yavruma.
Rahat duruyorsun değil mi? Gerçi seni biliyorum eşin içerdeyken beni üzecek şeyler yapmazsın sen.
Ayrıca Allah görüyor!Unutma ne söz vermiştik bu dünyada ve ahirette ,ailecek cennette tekrar birlikte olacaktık..
Bunun olmaması için hiçbir sebep yok...
Namazlarıma devam ediyorum.Hiç aksatmadım burada..Koğuş arkadaşım Sibel'den önce elif-ba,şimdi kurân-ı kerim okumayı öğrenmiştim ya;her gün oturup okuyoruz açıklamalı mealiyle beraber..
Ne kadar cahilmişim.Kuran-ı hediye etmek için buraya girmem mi lazım dı, ya da namaz kılmak için....
O satılmış karaktersizine ulaşabildiniz mi..
Bir insan kendi menfaatleri için başkasının da canını yakabilirmiş.
Nasıl inandık ona hepimiz.Ne kadar da aptalmışız..
Kadir var unutma! Eğer izini bulabilirsen lütfen kendine mukayyet ol olur mu..
Hepimiz hatalar yaptık, ama ben içerideyim ne garip..
Sana olan kıskançlığımdan dükkanın üzerime yapılması ve satılmışın bunu önceden kurgulaması inanılmaz..
"Allah karşına iyi insanlar çıkarsın" duası şimdi daha çok anlam ifade ediyor...
Allahım bundan sonra ki hayatımız da karşımıza güzel insanlar çıkarsın(amin).
Neyse; geçmişi kurcalamanın bir faydası yok artık..
Akşam TBMM de yasa çalışmaların dan öğrendik ki; çek yasası yakında meclise sunulacakmış..Her an çıkabilir diyorlar.
Ha bu ara da param bitmek üzere yollarmısın Elif gelirken onunla.
Ne talihsiz kardeşlermişiz değil mi? Birimiz cezaevinde diğerinin kocasının yüzünden...
Elif her hafta ziyaretime gelmese, daha zor olurdu buradaki hayatım..
Keşke sen de ayda 1 değil de her hafta gelebilseydin!..Ama çalışman lazım kadir'e ve bana bakabilmen için.
Oğluşumla ilgilen,bâri babasının yokluğunu çekmesin.Kadir'in annemler de kalmasını istedim diye kızmadın değil mi..Sonuçta teyzesi ve anaannesi onlar..
Hem annen rahatsız biliyorsun..Ayrıca böyle içim daha rahat..
Buraya geldiğim de şu suratın gülsün, çok mesafeli gibi duruyorsun mert!..
Unutma benim içeri de olan.Gerçi senin yapını biliyorum,hâlâ şoktasın ve bunun dışa vurumu ama benim umuda ve şu an hepinizin güleryüzüne ihtiyacım var..
O kadar dönmüş çeki ödeyemiyeceğimize göre durumu kabullenmek gerek ama daha 422 gün var dile kolay..
Bu arada hergün mektup gönder demeyeceğim ama sık sık yaz ki; buradan iletişim içinde olalım en azından...
Ne insanlar tanıdım burada mert inanamazsın..
Allahım bu bir rüyamı diye kendime tokat attığım ânlar çok oldu.
En son gelen mahkum kız, kocasının kardeşiyle ilişkisi varmış.Sonra birlikte adamı öldürmüşler..
Sorunca" sevdim abla ne yapayım" diyor...
Mert böyle sevgimi olur?
İşte böyle burası; hırsızı,katili,hanım ağası vb...say say bitmez...
Buradaki hayat hikayelerini dinleyince ağzım açık kalıyor...
Ya bizim yaşadıklarımız...Evliliğimiz boyunca aksiyon eksik olmadı değilmi..
İşte böyle mert bu hikayenin mutlu sonla bitmesini istiyorum...
Herkes kadar normal bir hayatım olsun yeter,fazlasın da gözüm yok.
Kendine ve oğlumuza iyi bak..
Eş'in Filiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Mert ve Filiz'in Hikayesi -
Romansa....bakamam ardından dönüşü olmayan yolun, ....dökülürken eteğinden tüm çırpınışların, .....Seni oralarda bırakamam....