2. rész

3.6K 188 7
                                    

Amikor felébredtem még a repülőn ültünk. Kinéztem az ablakon és láttam,hogy még sötét volt.
-Na végre,hogy felkeltél!Tökre unatkoztam.-nyafogott mellettem Jacob.
-Miért nem keltettél fel?-kérdeztem tőle.
-Mert aludtál.-adott egy szerinte értelmes választ.Én csak a homlokomra csaptam.
-Egyébként mennyit aludtam?-fordultam Jacob felé.
-5 percet.-nézett a telefonjára.Óriási,most ülhetek itt Jacob mellett,inkább aludtam volna.Hátat fordítottam neki és csak bámultam ki az ablakon.Olyan gyönyörű volt az a sok csillag az égen.Sokszor utaztam már repülővel,de ez most sokkal másabb.Nincsenek itt a szüleim.Annyira hiányoznak.Miért hagytak itt?
-Ne aludj már vissza!-zavarta meg a gondolkodásomat Jacob.
-Nem akartam.-mondtam neki halkan.Látta rajtam,hogy valami nincs rendben.
-Baj van?-kérdezte.Én csak megráztam a fejem. Csendben ültünk tovább,amikor megint megszólalt.Nem tudna legalább csak egy percre csendben maradni?
-Csináljunk valamit!-mondta.
-Jó.De mit?-kérdeztem.Ötletem sem volt mit akar csinálni egy repülőn ahol sötét van és csendben kell lenni,mert az emberek alszanak.
-Beszélgessünk!-ennek a gyereknek csak jó ötletei vannak.
-Most is azt csináljunk.-mondtam unottan.
-Hogy te milyen idegesítő vagy!-állapította meg Jacob.
-Kösz.-sértődtem meg.
-Na van egy ötletem!Én kérdezek valamit te válaszolsz,aztán te kérdezel és én válaszolok.-mondta Jacob.
-Jacob azt kérdezz-feleleknek hívják!-világosítottam fel.
-Mindegy.Ki a kedvenced a Magconból?-tette fel az első kérdést.
-Nincs kedvencem mindenkit szeretek.-mosolyogtam rá.
-Még engem is?-kérdezte vigyorogva.
-Nem.Téged nem.-nevettem.
-Most megsértődtem.Kérem vissza a pulcsim.-próbált komoly lenni,de láttam rajta,hogy mindjárt elneveti magát.
-Nem!Mostmár az enyém.-nevettem-Van barátnőd?-kérdeztem én is.
-Nincs.Mi volt életed legmeghatározóbb élménye?Lehet rossz is,lehet jó is.-nézett rám.Most komolyan gondolta?Meghaltak a szüleim ezt ő is tudja.Szerinte nem ez a legmeghatározóbb élményem?-Bocsi,nem akartam!Lépjünk tovább!Kérdezz!
-Megtarthatom ezt a pulcsit?-kérdeztem halál komolyan.
-Nem.Szeretem ezt a pulcsit.-nevetett.
-Légyszi!Olyan jó illata van,olyan Jacobos.-mondtam,de lehet nem kellett volna,mert elég fura fejet vágott.-Vagyis nem...de jó illata van csak...mindegy nem kell a pulcsid!Kérdezz!-magyarázkodtam.
-Szereted Danielt?-kicsit meglepett,hogy ezt kérdezte,de válaszoltam.
-Igen.Szeretem Danielt.Úgy,mint egy barátot.Szerintem tök aranyos.-mosolyogtam.
-Aha,aranyos.Kérdezz!
-Már nincs ötletem.Inkább alszok.-fordultam az ablak felé.
-Ne már!Próbáljuk egymást ébren tartani és akkor senki nem alszik el!-nagyon jó ötlet Jacob,de én aludni akarok.
-Oké,de ha fáradt leszek akkor haragudni fogok!-tisztára gyerekes voltam,de nem nagyon érdekelt,még csak 13 éves vagyok,még gyerek.
-Oké.-nevetett ki.Próbáltuk egymást ébren tartani,de én egyszer elaludtam.Akkor Jacob megpofozott azzal a párnával,amit az útra kapott.Odafordultam az ablakhoz,de amikor már visszafordultam Jacob aludt.Még jó,hogy ő találta ki ezt az egész "ne hagyjuk egymást aludni" dolgot erre bealszik?Nem volt szívem felébreszteni olyan aranyosan aludt.Kezdtem megkedvelni ezt a Sartorius gyereket.

1 perce szállt le a repülő,de még nem nyitották ki az ajtókat.Csak egy kis idő múlva tudtunk kiszállni a repülőből,mert mindenki tolakodott.Inkább megvártuk őket és kényelmesen mentünk a csomagjainkért.Vagyis a fiúk mentek,mert nekem nem volt semmilyen cuccom.Jött értünk egy kocsi amivel elmentünk a hotelbe.A nap még nem jött fel teljesen csak egy kicsi látszott belőle.Az ég sárga és rózsaszín színekben pompázott.Olyan gyönyörű volt,vagyis amennyit láttam belőle a kocsi ablakán keresztül.
-Nézd milyen szép!-suttogtam Jacobnak,mert útközben páran elaludtak és nem szerettem volna felkelteni őket.
-Tényleg nagyon szép.-mosolygott,de ki sem nézett az ablakon csak a telefonját nyomkodta.
-De nem is látod!-háborodtam fel.Lefotóztam és elküldtem neki hátha úgy megnézi.

Amikor megérkeztünk mindenki fáradtan mászott ki a kocsiból.Jacob nem taláta a fülhallgatóját.Teljesen kétségbe volt esve,hogy nem lesz meg,úgyhogy maradtam segíteni neki megkeresni.Egy ideig kerestük aztán Jacob észre vette,hogy a zsebében volt egész végig.Elindultunk a többiek után a szobába.Beszálltunk a liftbe már egy ideje mentünk amikor egyszer csak megállt,de az ajtók nem nyíltak ki.Szuper beragadtunk.Megnyomtuk a vészcsengőt vagy mit amivel jelezni lehet,hogy itt ragadtunk.Utálom a bezárt helyeket.Egy kis ideig bírom egy helyen addig ameddig a lift felér,de több időt nem tudok egy bezárt helyen tölteni.Nem vagyok klausztrofóbiás csak egyszerűen ilyenkor mindig félek,hogy nem fogunk kijutni.Ezen gondolkoztam amikor lekapcsolódtak a lámpák.A francba.
-Jacob?Jacob?Jacob hol vagy?-ez elég hülye kérdés volt.Tudtam,hogy a liftben van csak azt nem,hogy a liften belül hol.
-Itt.-válaszolta.Kösz ezzel sokkal előrébb vagyok.
-De hol van az az itt?-kérdeztem hangosabban.
-Hát itt!-beszélt ő is hangosabban.
-Jacob ne szórakozz már!-már majdnem sírtam.
-Várj megkereslek!-mondta kedvesebben.Reménytelen.Ekkora lenne ez a lift?Már feladtam azt,hogy Jacobbal megtaláljuk egymást,ezért inkább leültem a földre.Mi van ha nem jutunk ki innen?Én nem akarok egy liftben meghalni.Ezen agyaltam amikor valaki rám esett.Vagyis Jacob esett rám,mert csak ő van a liftben rajtam kívül.Reméltem,hogy csak ő van a liftben rajtam kívül.
-Jacob szállj már le rólam!Rohadt nehéz vagy!-löktem le magamról.Leült mellém.Csendben ültünk amikor megszólaltam.-Hány óra van?-kérdeztem Jacobot.-Basszus Jacob,a telefonodon van zseblámpa eddig miért nem kapcsoltad be?-kiabáltam rá.
-Nem jutott eszembe.-jelentette ki teljesen nyugodtan.-Unatkozok.Várj bekapcsolom a lámpát.-kereste elő a telefonját.Kis híján megvakított de nem baj.
-Na így jó mostmár látom a nagy fejedet.-mosolygott.
-Nagyon vicces vagy Jacob.Én meg a nagy füledet.-nevettem.
-Nem is nagy a fülem!-hisztizett.
-De,olyan vagy mint egy kis manó.-nevettem tovább.
-Naaaa!-sértődött be.
-Most mit izélsz?A manók tök cukik.-vigyorogtam.
-Azt mondod cuki vagyok?-nézett rám.
-Én ilyet nem mondtam.-ennyit beszéltem vele aztán csak ültünk csöndben a sötétben.Jacob kikapcsolta a lámpát,úgyhogy nem láttunk semmit.

Egy fél óra múlva felkapcsolódtak a villanyok és a lift végre elindultunk.Gyorsan kirohantunk Jacob el is esett én meg kinevettem.Amikor beértünk a szobába csak Cameron volt ott.
-Hol voltatok?Itt vártalak titeket!-ordított ránk.
-Nyugi Cam!Bent ragadtunk a liftben.-mondtam neki mielőtt még leharapná a fejünket.
-Oké,de jó lenne ha sietnétek,mert ha nem jöttök itt hagylak titeket!-sürgetett minket.
Jacobbal átöltöztünk.Adott egy mintás pulcsit.(kép),és már mehettünk is.

Már lassan természetes lesz,hogy az ő ruháit hordom

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Már lassan természetes lesz,hogy az ő ruháit hordom.

Amikor megérkeztünk gyorsan beszaladtunk,hogy Cameronék el ne késsenek.Felmentek a színpadra és azt csináták amit mindig.Úgy imádom őket nézni.Olyan jó látni,hogy szeretik amit csinálnak és amikor a színpadon vannak boldogok.

You are my sunshine on a rainy day J.S. [Befejezett]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt