Bugün çalışma günü olmasına rağmen çalmayan alarma küfür ederek uyandı Chang Kyun. Etrafına baktığında hiçbir üyeyi göremedi. Oysaki ses eğitimi programına Ki Hyun, Hyung Won ve kendisi katılıyordu sadece.
Yatağından hızla inip tüm yurdu turladı. Hiçbiri yoktu.
Cep telefonunu eline aldığında gelen mesajlara baktı.
TallKihyun: seni uyandırmaya çalıştım
Hyung Won dan bile betersin
Göz devirdikten sonra diğer mesaja geçti
AegyoHoney: gerizekalı olduğunu biliyordum da bu kadar uykucu olduğunu bilmiyordum
Ses eğitimi programına hepimiz katılıyoruz
Seni resmen tekmeledim
Ama o kızın adını sayıklayıp duruyordun
Artık ne görüyorduysan uyanmadın
Şimdi vakit kaybetmeden gel hemen
Aptal
Chang Kyun son mesajı okuduktan sonra pijamalarını umursamadan yurttan çıktı. Telefonunu cebine yerleştirip adımlarını hızlandırdı.
Sesleri için çalıştıkları odanın önüne geldiğinde üstünü başını konrtol etti ve neden böyle çıktığı hakkında biraz düşündü.
En azından saçları düzgün olursa bir parça kurtarır diye düşünüp eliyle saçlarını düzledi ve derin bir nefes alıp kapıyı açtı.
Sağdan sola doğru odaya göz gezdirdiğinde Ho Seok, Hyung Won, Hyun Woo, Min Hyuk ve Joo Heon ile birlikte beş stajyer kızı gördü. Odanın sonuna geldiğinde ise odanın en sessiz köşesine oturmuş Ki Hyun ve Mi Na'yı.
Şaşkın bir şekilde oraya bakmaya devam ettiğinde Mi Na'nın hiç olmadığı kadar mutlu olduğunu görmesi zor olmadı. Ki Hyun'un her hareketine gülümsüyor, hatta gülümsemekle kalmıyor daha çok kahkaha atıyordu.
Elini saçına atıp kökünden söküp atacakmışçasına çekiştirirken odaya girdiğini hiç kimse anlamadığından dolayı bir karınca sessizliğinde birkaç adım geriledi ve cam kapının dışına çıktı.
Chang Kyun'un odaya girip üç saniye içinde geri çıktığını fark eden tek kişi Joo Heon'du. Yaptığı işi bırakıp Ki Hyun'un yanına gitti ve tereddüt etmeden konuştu "Seninle konuşmamız lazım"
Ki Hyun başını kaldırdı "Ne hakkında?"
"Dışarı gel"
Ki Hyun, Joo Heon'un dediğini ikiletmeden ayağa kalktı ve Joo Heon'u takip ederek dışarı çıktı.
"Efendim?"
Joo Heon ensesini kaşıdı "Bak, yanlış anlama ama Min Ah'dan biraz uzak dursan olmaz mı?"
"Peki neden?"
"Bunu sana söyleyemem. Sadece fazla yakın olmayın işte"
Ki Hyun büyük bir kahkaha attı "Yoksa ondan hoşlanıyor musun?" Gülümsemesi tüm yüzünü kaplamaya devam ederken ekledi "Eğer öyleyse uzak dururum"
"Benimle ilgili değil. Sadece sır tamam mı? Uzak dur, soru sorma"
Başını aşağı yukarı salladı kısa olan "Tamam. Sadece vokal dersi veriyordum ve komik bir şey olunca da güldük, hepsi bu. Hyung Won ile ya da Ho Seok ile partner değiştirebilirim"
"O kadarına gerek yok. Sadece fazla yakın olmayın yeter" dedikten sonra gülümsedi ve gamzesinin oluşmasını sağladı.
Ardından gamzeli olan genç oğlan, kolunu kısa olanın omzuna attı ve birlikte mutlu bir şekilde içeriye girdiler.
Chang Kyun ise yatağına uzanmış, ayakkabılarını çıkarma zahmetine bile girmeden Min Ah'ın sesini kaydettiği 14 ses kaydını tekrara almış ve yorganın altında depresyona girmeye uğraşıyordu. Tıpkı yaşıtları gibi.
***
Diğer ficlerime de göz atarsanız güzel olur bence jdkdkdkfkfkf
Rosaceous 》JungKook
Sasaeng 》HoSeok
Banana Milk 》JungKook
InsTAEgram 》TaeHyung
Trespass 》YoonGi♡
***