Więc to jest moje drugie LA 😂😂😂
Nominowała mnie Niallerowa13Żeby nie przedłużać, przejdźmy od razu do pytań :)
1.Jak zaczęła się Twoja przygoda z Wattpadem?
Wattpada odkryłam przez moją przyjaciółkę, która miała świra na punkcie tej aplikacji i cały czas czytała książki lub jakieś fanfiction. W końcu założyłam konto na wattpadzie, po to by poczytać jakieś książki o swoich idolach, aż w końcu natchnęło mnie pisanie i tak już zostało :)
2.Ulubione opowiadanie na wattpad?
O boże, jest ich strasznie dużo.
Na pewno będzie to Daddy's Kitten z Ziall'em, Snapchat Friends z Louis'em, Baby suck my dick, please z Niall'em, Playboy z Harry'm, druga część Playboy: Family Guy i wiele wiele innych.3.Ulubiony serial?
Dobra, teraz zabrzmie dziecinnie, ale uwielbiam seriale z Disney Channel lub z Nickelodeon, typu Sam&Cat, iCarly lub coś tego typu. Spongebob i wiele innych kreskówek :)
4.Ulubiona piosenka?
Ostatnio mam fazę na cały album Midnight Memories, a najbardziej na Little White Lies, też ostatnio słucham Midnight Memories, Perfect, Drag Me Down, Zayn - Pillowtalk, Demi Lovato ft. Olly Murs - Up, Demi Lovato ft. Fall Out Boy - Irresistible, a piosenka, która zawsze będzie u mnie na pierwszym miejscu to One Direction - No Control <------- ta piosenka to życie 💞 (tłumaczenie już nie bardzo 😂😂😂)
5.Określ siebie w dwóch słowach.
TO PYTANIE ZOSTAWIAM WAM :)
Opiszcie mnie w dwóch słowach.
6.Jaka by była Twoja moc, gdybyś takową posiadała?
Zdecydowanie byłoby to latanie.
Dziękuję za uwagę :)
Ja nie nominuje nikogo 😘
Rozdział pojawie się MOŻE dzisiaj :)
Marcelina x