Ξύπνησα νωρίς σήμερα, πιο νωρίς από ότι συνήθως.. δεν είχα και πολύ ύπνο... η ώρα είναι 6 το πρωί... σηκώθηκα από το κρεβάτι και κοίταξα το κινητό μου... καμία κλήση! Ευτυχώς! Η Μελίνα κοιμόταν και έτσι φόρεσα το μπουφάν μου και βγήκα λίγο έξω να κάμω ένα τσιγάρο.. το είχα ανάγκη! Καθώς έβαζα το τσιγάρο στο στόμα μου σκεφτόμουν τα χθεσινά γεγονότα.. με τους γονείς της Μελίνας, κατά κάποιον τρόπο την καταλαβαίνω.. νόμιζε πως ήταν γονείς της και τελικά μέσα σε ένα λεπτό άλλαξαν όλα.. τελικά η ζωή δεν θέλει και πολύ χρόνο για να αλλάξει... αλλάζει απότομα και εύκολα από την μια στιγμή στην άλλη όπως η βροχή.. που δυναμώνει και σταματάει απότομα και ξαφνικά! Χωρίς να ρωτήσει κανέναν... έτσι λοιπόν και η ζωή αλλάζει απότομα και ξαφνικά χωρίς να ρωτήσει κανέναν.. έτσι έχει αλλάξει τώρα η δική μου ζωή και της Μελίνας... τουλάχιστον έχει ο ένας τον άλλο... αγαπάει ο ένας τον άλλο και αυτό είναι το πιο δυνατό συναίσθημα από όλα, μπορεί να τα κερδίσει όλα! Αρκεί να είναι αληθινή αγάπη.. και η δική μας είναι! Περάσαμε κάποιες δύσκολες καταστάσεις... και θα έρθουν και πιο δύσκολες! Το νιώθω μα θα είμαστε μαζί ακόμη και αν δεν είμαστε!... θα νιώθω την ζεστασιά της, το άγγιγμα της , την φωνή της να μου ψιθυρίζει κάνε μου έρωτα και τα χείλη της ακόμη και αν δεν είναι κοντά μου...
Τελείωσα το τσιγάρο και είδα πως άρχισε να ξημερώνει έτσι κάθισα για λίγο ακόμη έξω με τα χέρια στις τσέπες και χάζευα την ανατολή του ήλιου, ήταν πολύ όμορφο θέαμα και ένιωθες το κρύο να απαλυνεται κάπως από τις ακτίνες του ήλιου, όχι πως έκανε ζέστη και πάλι κρύο είχε αλλά ήταν καλύτερα...
Την ηρεμία μου διέκοψε το κινητό μου... όχι πάλι αυτοί γαμωτο! Στον ύπνο τους με βλέπουν;
-εμπρός είπα με βαριά φωνή
- θέλω τα διαμάντια σε 4 ώρες από τώρα! Ξεχνά την διορία που σου έδωσα να έχεις τα διαμάντια σε 4 ώρες από τώρα! Είπε γρήγορα και το έκλεισε αμέσως... προφανώς για να μην μπορεί κανείς ποτέ να εντοπίσει την θέση που βρίσκεται! Γιατί με τόσο λίγο διάρκεια κλίσης δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί η τοποθεσία του ειδικά όταν περνει και με απόκρυψη... γαμωτο! Τι θα κάνω σε 4 ώρες θέλει τα διαμάντια! Αλιος δεν ξέρω... μάλλον πρέπει μα το πω στην Μελίνα Αλλιός.. άν πάθει κάτι δεν θα μου το συγχωρέσω ποτέ!! Ξέρω ότι θα φοβηθεί κα θα ανησυχεί μα πρέπει να το μάθει τώρα πριν να γίνει κανένα κακό!
-κοριτσάκι μου είπα χαμηλόφωνα στο αυτή της
-μμμ μουγκρισε μέσα από τα σκεπάσματα
-ξυπνά λιγάκι να σου πω
-μμμ σε 5 λεπτά παραπονέθηκε...
-είναι σοβαρό σε παρακαλώ ξυπνά! Είπα και η Μελίνα ξύπνησε και κάθισε δίπλα μου στο κρεβάτι οκλαδον,
-τι έγινε ; είπε ανήσυχα και ήταν σαν να ένιωθα την καρδιά της να χτυπά, ένιωθα τους παλμούς της να ανεβαίνουν,
-άκουσε αυτά που θα σου πω και μείνε όσο πιο ψύχραιμη μπορείς γιατί το τελευταιο που πρεπει να κάνουμε είναι να πανικοβληθουμε... ένταξη κοριτσάκι μου; είπα και έβαλα τα Μαγούλα της στις παλάμες μου κοιτώντας την έντονα στα μάτια... το βλέπω έχει ήδη φοβηθει.. και φταίω εγώ! Θα τα διορθώσω όλα! Δεν θα αφήσω να πάθει τίποτα θα την προσέχω!
Είπα στην Μελίνα όλα όσο έχουν γίνει με τον μάρκο και τον Αλέξη... και τι μου ζήτησαν, αναφέρθηκα σε όλα τα γεγονότα που έχουν συμβεί και κάθε φορά που της έλεγα το επόμενο.. ο φόβος στα μάτια της μεγάλωνε!
STAI LEGGENDO
ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ
Storie d'amoreΕιναι μια ιστορια ενος κρητικου και μιας νεαρης κοπελας που γνωριζονται κατα τυχη... Εκεινος απο την πρωτη στιγμη την ερωτευεται και σαν ανδρας κανει την αρχη. Εκεινη φενεται αδιαφορη... Αλλα στην πραγματικοτητα Δεν!! Ειναι... Θα ειναι δυσκολο να τ...