No control

1.3K 49 1
                                    

Clary's POV

Scott slengte meg inn på rommet vårt og låste døra bak seg. Jeg synes jævlig syn på Malia, og jeg er evig takknemlig for at hu stilte opp for meg, Men akkurat nå er jeg piss redd for hva Scott kommer til og gjøre med meg. " Du skulle passe på at Malia ikke fant på noe dumt" Dagen før Malia kom, så sa Scott at klart ifra at vis jeg ikke sørget for at Malia passet seg så gikk det ut over meg, fuck ham. Jeg har vært her jævlig lenge, omtrent tre år eller no sånt, og jeg blir like redd vær gang han blir sint. Når Scott blir sint får han en rynke i panna, jeg holder på å pisse på meg vær gang jeg ser den, så det er jammen bra at jeg var på do i sta.
" hvordan kunne jeg ha vist hva hun kom til å gjøre?" Jeg er jo ikke synsk. "ikke svar meg på den måten!" Han satte armene i kryss over bryste og rynka i panna synte ganske godt for og si det sånn. Det minte meg om første gang han straffet meg, jeg var fjorten og var så redd så jeg sluttet ikke mase om familien min. Han ble ganske forbanna på meg da ja. Det eneste jeg kunne tenke på den tiden var hvordan kunne jeg være på kjøpesenteret med vennene mine og kose meg og shoppe til skole ballet Og gledet meg til og komme hjem og spise deilig hjemmelaget mat.og etter det dra på en fest. Jeg pleide bare å si til mamma at jeg skulle til ei venninne , min eneste beskymring var om Evan Weesly kom til å invitere meg til ballet. At jeg bare satte i øreproppene mine slo på en digg sang og gikk hjemover med fulle poser, og i neste øyeblikk blir jeg dratt inni en bil, og livet mitt blir fucka opp. Jeg lurer alltid på hvordan familien min har det nå, om de lurer på hvor jeg er?
"Du vet hva som skjer" sa han med en truende stemme, jeg klarte ikke annet en å nikke. Han tok tak i armen min og dytta meg bort til senga " kle av deg" sa han bestemt. Jeg startet med buksa og så den olivengrønne genseren. Undertøyet mitt er svart med blonder, Scott pleier og finne undertøy til meg, jeg får aldri bestemme selv. " Du er ikke ferdig" Sa han " plis Scott, det var ikke min feil"  jeg viste  det var nytteløst, men du kan ikke klandre meg for og prøve. " slutt og krangle og gjør som jeg sier" jeg ga opp og tok av meg undertøyet. Han kledde seg klin naken, jeg skal ikke lyve han er kjekk, men ikke noe for meg. Da jeg ser på ham er alt jeg ser en som ødela livet mitt og knuste meg. Han tok tak i hode mitt og startet og kysse meg, han dyttet meg ned på senga. Jeg kan ikke tele hvor mange ganger jeg har hatt sex med Scott, men det gjør like vondt vær gang.
" når du ikke adlyder blir du straffet, det vet du" han brukte sin strenge stemme. "Snu deg rundt" jeg vet hva som kommer til og skje nå og jeg hater det. Jeg snudde meg rundt, han la seg over meg. Han presset pikken sin inn i rompa mi, jeg ga fra meg noen klynk, men sanheten er st jeg ikke kan gjøre noe med det, jeg har no control over live mitt, og jeg hater det.

----------

Unnskyld for at jeg ikke har oppdatert så mye, men jeg mangler inspo, så pliss kommenter hva dere vil ha med

My life is fucked upWhere stories live. Discover now