Dere kan ikke gjøre dette her

1.2K 53 5
                                    

Jeg prøver så godt jeg kan  å holde tårene inni meg, jeg har blitt ganske god på det disse siste ukene.
Hp ser bort på meg inniblant, jeg kan se set selv om jeg her vendt ansiktet mot vinduet. Hvorfor tok Hp meg med dit, og hvordan viste han at Jason skulle vær hos Queen B?
Jeg skal få svar på de spørsmålene, kanskje ikke i dag, men snart. " Det venter en overraskelse til deg hjemme" sa plutselig Hp " det er ikke hjemme, men hælvete" sa jeg i en rolig stemme. Han ga fra seg en liten latter før han bare holdt kjeft hele veien hjem. "Når du går inn nå går du rett på rommet vårt"  jeg skulle gjerne spurt hvorfor, men drit i.

-----

Nå har jeg sittet her på rommet i en halv time. Med en gang jeg kom innen døra på rommet i sta brøt jeg sammen, jeg klarte ikke holde igjen. Alle tårene bare rant ned. Nå sitter jeg på senga med bløte kinn og bare stirrer ut i ingenting, hjerte mitt er knust.

Hp's POV

Malia gjorde akkurat som jeg sa, det var en sjokker faktisk.  Gutta hadde samlet seg i stua som avtalt, de andre jentene var på rommene sine.
" klarte dere det?" Sa jeg. Vis de idiotene virkelig klarte og rote til dette, da gir jeg rett og slett opp. " alt gikk som smurt" sa Spenser. " hvor er hun?" - "hun ligger på rommet, fortsatt bevisstløs" denne gangen var det Scott som snakket. Jeg gikk til rommet, åpnet døra og gikk inn. Der lå hun, Malia kommer til å få sjokk, Hahaha.

Malia's POV

Jeg gikk på badet og tørket ansiktet mitt. Øynene mine var hovene og jeg hadde mørke poser under øynene.
Jeg hørte at døra gikk opp Så jeg gikk ut på rommet igjen.
Det var bare Hp som kom. " er du klar for overraskelsen?" Jeg så nyskjerrig på ham og fulgte etter da han gikk. Vi gikk lenger bort i gangen der det ikke er noen som sover. " hva gjør vi her?" Sa jeg. " overraskelsen din er her" sa han. Han hadde det skummel smilet sitt. Han åpnet døra og sa " overraskelse ". Da øynene mine traff henne, ble jeg glad for å se henne, helt til jeg skjønte at hun hadde kommet inn i helvete også, hun fortjener ikke det her. "Nei nei nei, dere kan ikke gjøre dette!!" Skrek jeg i tårer til ham. " er allerede gjort" sa han ondskapsfullt. Jeg satte meg ved siden av henne på senga " ser ut som hun våkner" sa Hp, han hadde rett hun begynte å åpne øynene, jeg strøk hun over det nydelige blonde bølgete håret, hun åpnet øynene helt og så på meg " Malia?" Jeg klarer ikke si noe annet en navnet hennes
" Emily"

---------------------
Sent er bedre en aldri.
Så hva synes dere? Hva tror dere kommer til å skje nå som det rr en jente mer en guttene?

Vote & comment

My life is fucked upWhere stories live. Discover now