Alle jentene så på meg, en jente med rødt hår reiste seg fra sofan og kom mot meg " hei jeg er Clary " hun rakte fram hånda si, jeg tok den og sa " hei, jeg er Malia" de viste jo det da smarta.
" kom og sette deg" sa hun veldig forsiktig. Jeg satte meg ned, alle var veldig hyggelige, de ville vite hvordan jeg havnet her, men jeg aner ikke. "Hvorfor er vi her?" Spurte jeg
" guttene er med i en gruppe der de selger og kjøper sexslaver" sa jenta med det blonde Håre som jeg tror het Vanja
" mener dere at vi er sexslavene dems?" Sa jeg. Jeg er ikke noen fuckings slave. " ja men vær gutt har en jente vær, jeg er Scott sin" sa Clary
" jeg er Cole sin" sa Violet
" jeg er Spenser sin" sa Aria
De sier det som om de er eiendelene dems, jeg liker det ikke
"Du da?" Spurte jeg og så på Vanja
"Teo" sa hun
Da vi snakket i sta sa jentene at det var fem gutter, men de har bare nevnt fire " men hva med han siste?" Aria tvinnet det blonde håret rundt fingeren, det ser ut som om hun er litt redd eller nervøs.
" Du er Hp sin" sa Clary . Er Hp hele navnet hans? " hvorfor virker alle plutselig litt nervøse?" Sa jeg. Vanja og Violet vekslet noen beskymret blikk før Violet endelig sa " Hp er ikke bare en av gutta, han er lederen" jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de er beskymret for det " og hva så?" Aria åpnet munnen, men lukket den fort igjen "det går rykter om at han ble så forbannet på den forrige jenta han hadde at han slo hu ihjel, og at han ikke fikk noen ny jente på tre år" slo ihjel!! Jeg savner Emily og Ryan så mye, har de oppdaget at jeg borte?
" så jeg er den første jenta hans på 3 år?" Det er bare en skremmende tanke.
" ja" sa Aria. Jeg reiste meg opp fra den blå sofan og sto foran dem "var det han som tok meg i sta?" Sa jeg. Alle ga meg ett kort nikk. " han sa noe om regler?" De så på hverandre Violet sine himmel blå øyne møtte mine " Du har ikke lov til og prøve å rømme, eller snakke stygt til dem, du må alltid gjøre som de sier uansett hva" skal de liksom bestemme alt? Det er vårt liv, og ingen og da mener jeg INGEN få bestemme over mitt liv. " Vis de tror ett sekund at jeg kommer til og la dem herje meg, tar de grundig feil" sa jeg og gikk litt bakover. De fikk store øyne og så veldig skremt på meg " Du MÅ høre, vid du ikke gjør det straffer Hp deg" sa Vanja skremt, "HVA STÅR HP FOR UANSETT?" Jeg sa det ganske høyt, jeg er bare irritert og redd, men jeg er ikke irritert på jentene, jeg er irritert på meg selv. Hvordan går det an å være så dum å gå på en kirke går mitt på natta, hvorfor gikk jeg ditt etter at jeg hadde hadde fått litt av lykken min tilbake, Jason hentet inn en del av meg som jeg trodde var borte. Jeg kommer aldri til og angre på det vi gjorde den natta.
" Ingen vet hva det står for" sa Clary og reiste seg opp fra sofan og gikk trøstende mot meg." Bare hør på dem plis" sa Clary. Jeg så oppgitt på henne " Vis jeg gjør det, lar meg selv bli kontrollert igjen, mistet jeg en del av meg selv som jeg akkurat har fått tilbake" sa jeg " Du må skjønne at så lenge jeg har vilje styrke, kommer jeg Aldri til og la meg kontrolleres, ikke igjen." Sa jeg.
" Vel det må vi bare gjøre noe med" jeg og de andre snudde oss fort mot døra, der sto Hp.
" La oss komme i gang" sa han og tok tak i armen min. Jeg fikk ett siste lykke til blikk fra jentene før jeg forsvant gjennom døra.--------------------
Som noen av dere sikkert vet skal jeg og ei venninne lage en Instagram konto, der skal vi legge ut litt om hva som skal skje og videre.
Det står mere info på brukeren hennes KarmaHater
( vis dere ikke har lest bøkene hennes gjør det!!)
CITEȘTI
My life is fucked up
Ficțiune adolescențiLivet kan snus på hode på noen sekunder, du må holde alt du er glad i nært, du må vite hvem du kan stole på, ellers kan alt gå til hælvete. Malia har aldri trodd livet kunne bli verre, men hva skjer når hun blir tatt til sexslave av fem drittsekker...