Aldri glemme

1.3K 54 19
                                    

Siden i går har jeg bare ligget i senga, jeg har ikke fått sove en time i natt. Klokka er fem på eftan, det eneste jeg har gjort i hele dag er å ligge i senga og stirre i taket. Jeg tror ikke ett sekund på det Xavier sa, han ville bare jeg skulle bli med han sånn at han kan kiddnape meg igjen.
Det plinga i telefonen min, jeg tok den fra nattbordet og ble litt glad da jeg så det var fra Em.

Em: i humør til en fest i kveld?
Meg: Why not
Em: kommer kl sju

Det eneste jeg trenger nå er å tenke på noe annet en Xavier, og en fest kan være mitt i blinken, men da må jeg serr komme meg i dusjen og få fikset meg.

Etter jeg var ferdig med å dusje kommer den største utfordringen
Klær.
Jeg så igjennom skapet mitt og fant det perfekte antrekket, en svart shorts som rekker ned til mitten av lårene, og en svart topp som er stroppløs og som er litt kortere på magen sånn at navel piercingen min synes, det er et blått anker. Og til slutt noen svarte høyhælte sko som har snøring over anklene.

Etter jeg har fønet det lange brune håret mitt så lar jeg det bare henge løst.

Jeg bruker ikke mye sminke, bare litt maskara, markerer bryna, og vinrød leppestift. Jeg ser ikke så ille ut.

Men det EE nesten så jeg starter å gråte da jeg ser meg selv i speilet, jeg elsket virkelig han.
Jeg ble reddet av tutingen foran huset mitt, på tide å glemme alt.

*

Jeg kommer ikke til å fortelle noen om Xavier, ikke en gang Em. Jeg vil ikke tenke på det, men det er ikke så lett. Men jeg kan klare det nå.

" så hvem holder denne festen egentlig?" Spurte jeg

Em stirret ut frontruten, jeg har fortsatt ikke vendt meg til at hun har lappen.

" Carter West" sa hun.
Han er en av de mest populære guttene i tredje.

Vi parkerte sammen med de 20 andre som kjørte. Huset hans er drit stort med basseng og alt, Hagen hans er like stor som en park.

Med en gang vi går inn kommer stanken av alkohol og svette, men jeg klager ikke. I kveld skal jeg drikke og ha det morsomt.

"Klar for og ta helt av?" Spurte Em
"Of course "

Vi gikk bort til et bord der det sto all slags alkohol, vi helte vodka i røde plast kopper.
Vi kom ut på dansegulvet, der vi danset og drakk.

Jeg lukket øynene og danset i takt med musikken, da jeg åpnet øynene igjen var Em borte. Hun er sikkert med en gutt, det er typisk henne.

Jeg drakk opp resten av vodkaen, jeg gikk til borde for og få fylt opp koppen min.

Jeg gikk tilbake å startet å danse, plutselig kjente jeg noen hender på hoftene mine, jeg snudde meg og der sto selveste Carter West.
De grønne øynene hans gikk nedover hele kroppen min, men kom til slutt til øynene mine. De svarte håret hans så ut som en pule sveis, men han kledde det.

Jeg startet å kjenne at alkoholet startet å virke. Vi startet å danse tett og sexy.

Plutselig så dirret det i baklomma mi, jeg stoppet og danse og tok den opp. Det var en mld fra Ryan

Det har skjedd noe, du må komme hjem nå.

" unnskyld jeg må gå" sa jeg til Carter.
" Vi tar det senere" var det eneste ham sa før han snudde seg.

My life is fucked upWhere stories live. Discover now