Ryan satte en kopp med kakao på borde foran meg, vi hadde gått ned og satt oss i stua.
"Malia vi må anmelde det". Jeg så ned i koppen min, så hvordan den varme kakaoen bevegde seg.
"Det er ikke vits" var alt jeg sa. Politiet kommer aldri til og finne dem uansett.
" så klart er det vits i det" Hva er vitsen med og sitte foran en fremmed Og fortelle alt det som har skjedd meg, gå igjennom vær minste detalj, da jeg uansett vet at de ikke kommer til å finne dem?
" De kommer aldri til å finne dem, og de har sikker dratt sin vei alt" jeg tok en slurk fra koppen.
" Det vet du ikke" han tok en hånd gjennom håret, han la dem så på bordet
" jo jeg gjør det, Ryan jeg vil ikke" kan han ikke se at det bare vil gjøre vondt verre?Han skulle til og svare da det ringte på døra, Ryan gikk for og åpne, jeg ble bare sittende.
" Malia det er noen her for og treffe deg"
Jeg reiste meg og gikk mot døra, lurer på hvem det kan være?
Jeg fikk et lite sjokk, men kjente en glede bygge seg opp i meg
" Xavier?" Den blå genseren hans passet den nydelige kroppen perfekt.
" Det går bra Ryan"
Ryan gikk tilbake til stua." kom inn" sa jeg til Xavier.
" vi kan gå opp" han gikk inn
" så du vil vise meg rommet ditt altså"
Han sa det med DEN dirty stemma
" idiot" sa jeg bare tilbake og startet og gå opp trappa.Han satte seg på senga og så rundt i rommet "hvordan viste du hvor jeg bor?" Jeg lente meg inntil pulten
min.
" det finnes noe som heter gule sider"
Jeg lo litt, selv om jeg følte meg litt dum.
" men hvorfor er du her?" Han reiste seg og gikk mot hyllene mine og så på ett bilde av meg og Em.
" Jeg ville se hvordan det går med deg" så søtt.
" Hvorfor bryr du deg egentlig" det hørtest frekkere ut en det var ment, men...
" Kanskje jeg liker deg" vent.. Unnskyld Hæ?
"Sikkert" sa jeg med sarkasme. Han satte fra seg bildet å gikk nærme meg.
" jeg synes du er utrolig" han sto bare noen cm unna meg. Jeg så på nydelige fyldige leppene hans, det var som om de kalte på meg, jeg merket st han stirret på mine også.
Nei Malia du skal ikke kysse ham, han la hånda si på hofta mi.
Nei Malia, ikke gjør det.
Den andre hånda hsns strøk meg på kinnet.
Be ham stoppe Malia, ikke gjør det.
Pokker ta, jeg la hendene mine rundt nakken hans, vi kysset heftig. Det var vel heller klining.
Han la hendene på rompa mi, vi datt ned i senga, jeg hadde beina spredd på vær sin side av hoftene hans.
Jeg skal med hånden på hjerte si st jeg blir kåt, men det kommer ikke til å skje noe, ikke i kveld.------------
Så hva tror dere kommer til å skje?
Vote & comment
YOU ARE READING
My life is fucked up
Teen FictionLivet kan snus på hode på noen sekunder, du må holde alt du er glad i nært, du må vite hvem du kan stole på, ellers kan alt gå til hælvete. Malia har aldri trodd livet kunne bli verre, men hva skjer når hun blir tatt til sexslave av fem drittsekker...