Det beskymrer meg

884 40 5
                                    

Etter at Xavier hadde dratt ringte jeg Em , og hun ble så overrasket at jeg
Trodde hun skulle Dø på andre siden av telefonen. Hun freaka ut over at jeg klarte å ikke hoppe i køys med ham og ri ham inn med en gang. Da hun sa DEN setningen klarte jeg ikke stoppe å le.

" Jeg er ikke klar ennå" sa jeg til Em gjennom telefonen.
" jeg skjønner det, jeg opplevde ikke det samme som deg Malia" det er fint at hun skjønner det.
Jeg satt på senga og hadde akkurat lagt på Em. Jeg la telefonene i baklomma og kikket bort på stolen der Xavier hadde sittet, da jeg merker at jakka hans lå der.

Jeg ble helt varm av å tenke på ham, jeg tror jeg et forelsket, kanskje jeg har fått en ny sjanse? Spørsmålet er bare føler han det samme?

Xavier's POV
Det pøser ned med regn, og jeg klarte å glemme jakka mi hos Malia, smart må jeg si. Den får bare ligge der til i morra, hakke tid til å hente den, vis jeg kommer for sent kommer Hp til å drepe meg.

Det er blitt mørkt alt. Jeg hår inn i skogen ved nabo huset til Malia.
Der står Hp som forventa og venter på meg.

" så? Noe nytt?" Jeg ristet på hodet
" ikke noe spesielt" sa jeg .
" har hu falt for deg ennå?" Spurte han. Hp hadde en svart jakke på seg, han hadde på hetta, men det hjalp ikke mye.
" jeg er ganske sikker på det" jeg sto med ryggen inntil ett tre i håp om å få Ly fra regnet, men det hjelper ikke stort.
" Bra" var det eneste han sa.
Jeg er helt sikker på at Malia har falt for meg, men det som bekymrer meg at tidligere da vi klinte å lå i senga hennes, mistet jeg meg selv ett øyeblikk, jeg glemte helt oppdraget mitt.
" kan ikke vente med å dra henne tilbake og behandle henne som den bitchen hun er" sa ho.

I det han sa den setningen var det Nor inni meg som ble rasende på han og bare ville dra til ham, mens en anen del synstest syn på Malia.

Jeg tror det er noe alvorlig galt med meg......

Malia's POV

Jeg bestemte meg bare for å gi ham jakka u morra, jeg vurderte å gå til ham nå, men jeg er ikke 100% sikker på hvor han bor.

Jeg gleder meg til å se han igjen, det kribler i magen vare jeg tenker på ham...

-----------

Yay da ble det ett K

Hva tror dere om følelsene til Xavier?

Comment da vel!!!?

My life is fucked upTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang