Hot

1K 43 9
                                    

Malia's POV
Jeg våknet av att Ryan banket på døra mi " Du må stå opp" jeg så på klokka den var sju om morgen. Første dag tilbake på skolen, jeg lurer på hvordan det blir, jeg har vært borte så lenge. Jeg gikk til det brune skapet mitt og åpnet døra, jeg tok det første og beste jeg fant. Det ble en vin rød stram genser, og en hvit bukse. Jeg gikk ned og fant fram en banan, Ryan satt ved bordet og drakk kaffe. " hvor er pappa?" Spurte jeg, han så opp på meg "Han er ikke her" jeg så rart på ham, det er ikke uvanlig att  han ikke er hjemme, men måten han sa det på var..... Som om han ikke kommer hjem igjen. " hva mener du?" Han satte kaffe koppen på borde " at han ikke er hjemme" jeg så på ham med det blikket, dere vet det som sier du er en idiot. " jeg drar" sa jeg og gikk ti gangen, jeg tok å meg de hvite conversene mine. Nøkkelen til motorsykkelen min tok jeg opp av baggen min, jeg satte meg på den hvite motorsykkelen min og kjørte mot skolen.

---------
Jeg merket at alle øyne var på meg med en gang jeg tok av meg hjelmen, men de eneste øynene jeg brydde meg om var Em sine, hun løp mot meg og nærmest hoppet på meg " jeg kan faen ikke tro at vi er på skolen" sa hun med den glade stemmen " jeg vet". Vi gikk mot inngangen " alle glor på deg" sa Em. Det er sant, men ingen bryr seg om Em, men hun har jo ikke vært borte mer en 1 uke. " de får bare glo" sa jeg. Vi gikk inn inngangen og til skapene våre, jeg har et over skap, mens Em har underskapet ved siden av meg.
Første time matte.
Jeg skulle akkurat ti og klage over hvor kjedelig denne timen kom til og bli da alle i gangen sluttet og snakke, vi snudde oss, og der kom den kjekkeste gutten jeg noen gang har sett, alle jentene så totalt forhekset på ham, guttene så ut som om de ville drepe ham. Jeg skal innrømme at han er kjekk, men jeg har fått nokk av gutter som tror de er de beste av alt. Jeg snudde meg og lokket skape mitt, jeg prøvde å få kontakt me Em, men hu sto og sikla som alle andre. Jeg gikk mot ham, eller egentlig gikk jeg mot klasserommet, men jeg må gå forbi ham. Jeg gikk forbi, men i det jeg var ved siden av ham blunket han til meg. Jeg latet som om jeg ikke brydde meg, men jeg har på følelsen av at alt kommer til og bli annerledes.

-------------------

Ja da kom det jaggu ett tel, har en avtale med en venn så.
Hvem tror dere er den nye gutten?

My life is fucked upOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz