Det eneste jeg har igjen

1.4K 56 1
                                    

Malia's POV

Jeg våknet opp i treningsrommet, akkurat der jeg falt sammen i går.
Jeg vet ikke hvorfor det gikk så mye innpå meg ar pappa hadde spilt meg bort, han har jo slått meg i flere år, og nesten voldtatt meg, så jeg vet ikke hvorfor dette gjør så vondt.
Jeg reiste meg opp, det gjorde jævlig vondt i hode. Jeg slentra meg bort til døra, det første jeg så da jeg åpnet den var Hp, han satt på en stol og så på TV. Øynene hans traff mine og jeg fikk frysninger. "sovet godt?" Sa han, jeg lukket døra bak meg " ikke egentlig" sa jeg. " det er kanskje ikke så rart siden du sov på ett kaldt hardt gulv" sa han. Jeg bare himlet med øynene og startet å gå forbi ham, men i det jeg passerte han tok han tak i håndleddet mitt og reiste seg. Han sto tett inntil meg, siden han var et hode høyere en meg måtte jeg se litt opp. "Jentene får ikke lov og gå inn på trenings rommet" sa han. "hvordan kunne jeg ha vist det?" Sa jeg og så spørrende på ham. " bare husk det fra nå av" sa han og slapp håndleddet mitt. Jeg gikk på kjøkkenet for og finne meg litt mat, jeg ente opp med en skive med salami og ett glass melk. Jeg hadde akkurat begynt å spise på brødskiva da Spenser kom inn i rommet det svarte håret passet perfekt til de grå øynene hans. " hvem har sagt at du kan spise?" Sa han. " jeg selv" sa jeg tilbake, jeg hadde skiva i hånda da han snappet den ut av hånda mi " gi den tilbake!" Sa jeg. "Du får ikke mat så lenge du ikke spørte" sa han og holdt skiva. Jeg holdt det halvfulle glasset i hånda, og i ett fløy melke glasset gjennom lufta, Spenser måtte dukke for at det ikke skulle treffe ham. Glasset knuste i veggen og melka sprutet over alt. " slutt og snakke sånn til meg!" Skrek jeg mot ham. Hp kom stormene inn på kjøkkenet " hva faen har du gjort?!" Sa han og så sint på meg. Jeg sto helt stille, Spenser var rimelig forbanna, begge ni stirret på meg. "Svar når jeg snakker til deg!" Ropte Hp irritert " Nei!" Ropte jeg tilbake. Han kom mot meg, han tok meg over skuldra si. Jeg slo og sparket alt jeg kunne, men ingenting funket. Han gikk innpå det samme rommet som da han ga meg juling, han satte meg ned og låste døra. " la oss se om du er like røff i senga som du er i kjeften" sa han. Jeg har bare hatt sex en gang før og det var med Jason, det er det eneste jeg har igjen og nå skal Hp ta det fra meg?!

__________

Ble ikke så langt kapittel, men jeg har ikke hatt tid til å skrive før i dag.

Vote & comment

My life is fucked upDonde viven las historias. Descúbrelo ahora