Jeg fant fram norsk bøkene mine "hvem henter deg?" Sa Emily. Det er nest siste time, så snart er det helg.
" Ryan Ofc" sa jeg, hun spør alltid om det, hvem andre skulle liksom ha hentet meg? Pappa, han er Alt for full af, ikke akkurat at jeg vil sitte i en bil med ham heller." Ryan er drit hot" sa hun. Jeg ga hun det blikket som sier hva- faen- er -galt-med-deg blikket. "Never ever" sa jeg til hun før vi begge braste ut i latter. Jeg smalt igjen skapet og vi gikk mot klasse rommet. På veien møtte vi selveste Queen Bitch. Camilla hun er den rikeste jenta i byen, foreldrene hennes eier et firma eller noe sånt. Hu går og kommenterer på alle sånn som :den er så fjorårets, den ser feit ut på deg, han gutten der er ikke noe for deg, og videre. " Hei Malia, du kan ikke gå sånn inn inn i klasserommet" sa Camilla " å unnskyld er det meningen at jeg skal bry meg?" Sa jeg. Jeg og Emily gikk bare rett forbi, jeg fikk med meg det forbanna ansiktet til Camilla, men i dont care.
Emily ga meg en hig five i det vi gikk inn i klasserommet. Vi satte oss ned på de faste plassene våre, og heldig vis sitter Emily og jeg ved siden av hverandre , jeg skjønner virkelig ikke hvordan lærerne tør å sette oss ved siden av hverandre egt.
Vi fant fram bøker og startet timen.-------
Emily ga meg en klem og sa " da ses vi i kveld og ring vis det skjer noe" jeg klemte hun tilbake og sa " ja, gleder meg" jeg er alltid hos Emily i helgene, foreldrene hennes sier hun bare får lov til og ha besøk i helgene så. Hun snudde seg og gikk mot bilen til mora si, Ryan sto på sin vanlige plass, " hei sier jeg i det jeg satte meg i bilen. " hei" sa han tilbake og begynte å kjører. Etter noen minutter sa han " er det greit om jeg drar til Maiken i helga?" Han liker ikke å la meg være alene med pappa. " det går bra, jeg skal til Emily uansett" sa jeg. Han smilte og sa "bra" jeg tok opp tlf og svarte på en mld jeg hadde fått av Emily " Så la oss snakke om gutter" sa Ryan og lo " Den dagen jeg snakker om gutter med deg, Den dagen kliner du med Emily " sa jeg. Emily har alltid hatt en ting for Ryan, Æsj. Ryan er uansett sammen med Maiken, hun er veldig snill og hyggelig, men de kommer nok ikke til og gifte seg for og si det sånn.
" Kanskje det, Emily er søt hun" sa han for og erte tilbake. " Ja særlig" sa jeg tilbake. Vi er like ved huset, jeg blir bare mer og mer deprimert for hver km vi kommer nærmere.---------
Sorry for kort kapittelVote & comment
YOU ARE READING
My life is fucked up
Teen FictionLivet kan snus på hode på noen sekunder, du må holde alt du er glad i nært, du må vite hvem du kan stole på, ellers kan alt gå til hælvete. Malia har aldri trodd livet kunne bli verre, men hva skjer når hun blir tatt til sexslave av fem drittsekker...