My house

1K 45 0
                                    

Jeg kan ikke fatte at vi står utenfor det gule huset til Emily akkurat nå, vi klarte det faktisk. " vi ses på skolen" sa Emily, jeg nikket og ga henne en klem. Hvordan vil det bli å gå tilbake på skolen, kommer det til og bli dom før? Jeg bodde fem hus unna Em, Em er kalle navnet til Emily. Jeg er snart ved huset mitt, det er bare ett hus i mellom, men jeg klarer ikke gå forbi det, sist gang jeg var i det huset var det lykkeligste øyeblikket i mitt liv, men nå ser jeg bare løgn og sorg. Jeg så på det, lenge og hardt, jeg må gå forbi det, jeg satte den ene foten foran den andre. Jeg hadde endelig kommet meg forbi huset, jeg løp mot huset mitt, det hvite vakker huset mitt. Jeg forrett meg opp trappa og åpnet døra, jeg tråkket inn gangen " hallo?" Hørte jeg Ryan si fra kjøkkenet, jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for og høre stemmen hans  " Ryan?" Sa jeg, jeg hørte skritt komme fort fra kjøkkenet, han stilte seg foran meg og så på meg " Malia? Er det virkelig deg?"  Jeg så tårene i øynene hans, jeg klarte bare nikke før han stormet mot meg og klemte meg som han aldri har gjort før. " hvor i helvete har du vært?". Jeg kan ikke fortelle det, ikke ennå. Vis jeg gjør det betyr det at jeg må gå igjennom alt en gang til, og det er jeg ikke klar til. " jeg er så trøtt" var det eneste jeg sa.

----------------
Hp's POV
Jeg skjente ett hardt slag mot tryne "våkne for faen" jeg åpnet øynene, der sto Teo. " hva faen skjedde?" Teo ha meg hånden sin og hjalp meg opp "jentene dopa dere ned og rømte" jeg så på Scott som også hadde våknet " i helvete heller" jeg så meg rundt i rommet og så ett tryne jeg ikke hadde sett på lenge. " Xavier" sa jeg. Vi ga hverandre en bro klem. " endelig" sa han. " vill ikke bryte all den kjærligheten som skjer her, men hvordan skal vi få tilbake jentene?"
Akkurat nå var det som om Xavier var sendt fra djevelen " jeg hata en idé" sa jeg og smilte lurt for meg selv.

------------------
Da var det enda ett kapittel ute.
Hva tror dere er idén til Hp

My life is fucked upحيث تعيش القصص. اكتشف الآن