Han kastet meg på magen på senga, han la seg over meg og brukte all vekta si på og holde meg nede, han dro av meg buksa med den ene hånden og hold hode mitt nede med den andre. Jeg klarte ikke bevege armene mine, ikke at jeg kunne gjøre noe med det uansett. Jeg hørte han ta av seg buksa. Han dro ned trusa mi, jeg skjente kuken han gå inn i rompa mi. Jeg bare lå der, helt stille.
---------------Hp tok på seg buksa, jeg lå naken på senga og stirret på veggen. " det er siste gang du snakker slik til meg" sa han. Jeg håper han har rett, for vis alt går etter planene er dette siste gangen jeg snakker med ham. Han gikk ut og smalt igjen døra etter seg. Jeg reiste meg opp, tok på meg klærne så fort jeg kunne. Jeg fortet meg bort til det hvite skapet og åpnet det. Det var alle mulige medisiner der, etter noen minutter fant jeg endelig sovepillene.
--------
Jeg så på Scott som så på meg med ett glis om munnen. Hp satt bare i stolen. "hent øl til oss" kommanderte Scott. Akkurat det jeg håpet han ville si. Jeg svarte ikke, men gikk og hentet to øl flasker. Jeg åpnet dem og tok to sove piller ut fra beholderen jeg gjemte i bh'n. Puttet dem oppi og gikk til dem med øl flaskene. De sa ikke et ord til meg. Alle jentene var nervøse, msn kunne se det. Jeg satte meg med Emily igjen, vi smilte og tenkte nok akkurat det samme. We are getting the fuck out off here.
Scott reiste seg " Hp noe er galt.." Scott falt om på gulvet. Hp reiste seg. Jeg måtte bare le og smile " hva har du gjort?" Han begynte å bli litt slør i blikket " noe jeg har drømt om lengd" sa jeg tilbake. " vi snakkes aldri igjen" sa jeg. Han ga meg ett siste bitch blikk før han falt om. Alke jentene spratt av setene sine " la oss dra" sa Emily. Hun skrev inn koden og vi trakk inn frisk luft gjennom lungene. Det var skumring, vi så på hverandre før vi løp. Jeg løp som bare faen.
Vi hadde kommet ril det stede der veiene våre skiles, Emily og jeg skal til høyre, Violet og Clary rett frem, og Vanja til venstre. " vi ses" sa jeg. Emily og jeg jogga halve veien tilbake, vi kunne ikke tro vi kunne dra hjem, tenk at jeg får se mamma, pappa, Ryan igjen. Men det er en ting jeg skjenner jeg får en klump i magen av tanken på en person......
Jason
-----------------Da tok det ikke så lang tid denne gangen, men jeg hadde lovet en person det så..
YOU ARE READING
My life is fucked up
Teen FictionLivet kan snus på hode på noen sekunder, du må holde alt du er glad i nært, du må vite hvem du kan stole på, ellers kan alt gå til hælvete. Malia har aldri trodd livet kunne bli verre, men hva skjer når hun blir tatt til sexslave av fem drittsekker...