Jeg satt inne på rommet mitt og stirret i taket i flere timer, til slutt hørte jeg ute døra smelle. Jeg gikk bort til vinduet mitt som er vendt mot huset til Jason. Han forlot huset og går mot seg selv.
Jeg går ned, stille på tå. Trappa ned uvirker uendelig lang da du gruer deg til og gå ned.
Jeg så Ryan sitte i sofan på stua, sakte gikk jeg dit. Jeg vet at jeg ikke burde ha sagt det jeg sa til ham, jeg mener han har jo tros alt alltid beskyttet meg og tar vare på meg. Han fortjente ikke det.Han satt å så på TV, men det så heller ut som om han tenkte på noe helt annet. Men med en gang han så meg kom han tilbake.
" Ryan, jeg er så lei meg, jeg burde aldri ha sagt det til deg"
" bare glem det, jeg skulle ikke ha presset Jason på deg" sa han. Jeg forstår på en måte at han gjorde det,han vil bare at jeg skal bli kykkelig igjen.
" Det går bra". Han reiste seg og klemte meg.
" hva sier du til at vi bare glemmer hele dritten?". Jeg bare nikket.
*Xavier's POV
Han sto og så på meg " ikke noe nytt?"
" Nei" sa jeg vagt, det er ikke akkurat sant.
" vel tiden er snart inne, snare skal hun tilbake " sa Hp. De andre guttene ble igjen i huset, jeg og Hp møtes alltid i skogen. Hvorfor vet jeg ikke, tror han er ganske paranoid.
" hvorfor ikke bare få deg en ny jente?"
Han så på meg med det mistenksomme blikket, det får meg til å angre på at jeg åpnet den digre kjeften min.
" Hvorfor ikke?" Sa han. Jeg prøvde å se helt nøytral ut, men det er ikke min sterkeste side.
" jeg mener bare at det kanskje ikke er vært å fucke hu opp da du bare kan kiddnape hvilken som helst annen jente" med en gang de orden unnslapp munnen min, startet jeg å lete etter en rømnings plan her å nå. La meg se jeg kan klatre opp i ett tre eller bare løpe for livet.
" Du starter vel ikke å få følelser for hu?" Sa han med mistenksom stemme. Han ser ganske skummel ut der han står i bare svarte klær.
" Nei, selvfølgelig ikke" . Han virket ikke akkurat over bevist, og det skremmer meg, vis han ikke trodde på meg så gjorde han ikke noe med det i hvertfall. " vi ses" sa han og gikk.Jeg må ta ett valg og det må jeg ta i kveld. Skal jeg følge hjerte mitt og fortelle Malia? Eller skal jeg følge det trygge valget og bare gjøre som Hp sier?
Det valget tror jeg egentlig jeg tok for ei stund siden. Jeg har bare ikke hatt gøts nok til å innrømme det ennå.------------
Så hva tror dere Xavier velger?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My life is fucked up
Genç KurguLivet kan snus på hode på noen sekunder, du må holde alt du er glad i nært, du må vite hvem du kan stole på, ellers kan alt gå til hælvete. Malia har aldri trodd livet kunne bli verre, men hva skjer når hun blir tatt til sexslave av fem drittsekker...