Pohled Petry:
Ahoj, jmenuju se Petra, bydlím v Mladé Boleslavi a je mi 17 let. Mám mladší sestru Terku, je jí 14 let a společně se svými rodiči a pejskem Denym bydlíme v domku.... Můj nejoblíbenější zpěvák je Justin Bieber a miluju písničku ,,Sorry". Mám nejlepší kamarádku Karin, která je stejně stará a chodíme spolu do třídy, do 2. ročníku na střední hotelovou školu. Karin je bruneta, má vlasy dlouhé po zadek a modré oči. Mám ji moc ráda, protože si říkáme úplně vše a můžu se na ní na sto procent spolehnout. Máme spolu hrozně moc vzpomínek. Třeba když jsem spala u Karin, tak jsme se koukali na filmy do půlnoci a pak nás napadlo že bychom mohli udělat jejímu bráchovi ,,KANADSKOU NOC". Totálně jsme mu počmárali obličej. Měli jsme co dělat abysme ho nevzbudili naším smíchem. Ráno nás čekalo pěkně mokré probuzení. Karinin brácha nás polil vodou. Ze začátku jsme byli naštvané, ale pak jsme se tomu i smáli.
V sobotu jedeme na CineTube do Prahy. Moc se tam těším. Doufám že tam uvidím Vadima. Ty jeho boží vlasy, úžasný hlas, krásné modré oči. Ve videích je naprosto sladký. On je něco jako moje platonická láska. Mám ho ráda, ale jsem naprosto smířená s tím, že s ním nikdy nemůžu chodit. Karin se líbí Martin z kanálu Jmenuju se Martin. Je celkem pěkný, ale není jako Váďa.
Ahojky :) tak snad se vám první díl líbil :) vím, že to byl hodně krátký díl, ale slibuji další díl bude už delší.