14.

80 8 3
                                    

Po večeři jsme holkám řekli, že mají hodinu na přípravu a pak je diskotéka. Všichni byli nadšení.

Po hodinové přípravě jsme konečně šli na diskotéku. Byli tam už všichni. Diskotéka se už pomalu rozjížděla a na parketu se shromažďovali malá kolečka dětí. Přemýšlela jsem jestli bude ploužák, ale Vojta (hl. vedoucí) říkal že jo tak snad to splní. Viděla jsem že přišel Honza s Terkou. Zajímalo by mě jestli jsou spolu. Čas utíkal jako voda a blížila se 21 hodina. ,,Tak a na přání Petry pustíme 'River Flows In You" řekl Vojta. (písničku máte nahoře) Vadim ji mě chytl za ruku a šli jsme na parket. Objala jsem ho a začali jsme se pohupovat do rytmu. Byl to nádherný pocit. Spíš nepopsatelný, protože tohle se zažije jen párkrát. Moc jsem si tu chvíli užívala. Všimla jsem si, že Karin tancuje s Petrem a Terka s Honzou. Byli roztomilí. Když písnička skončila tak mi Váďa pošeptal: ,,Miluju tě nejvíc na světě." Usmála jsem se na něho a on na mě taky. Šli jsme si sednout. Najednou ale začali hrát písničku 'I Took A Pill In Ibiza'.

I hned jsme šli s holkama na parket a začali to rozjíždět. Tuhletu písničku milujeme. Nejprve jsme tancovali jen my tři, ale pak jsme vytáhli i kluky. Každá toho svýho, takže já Vadima, Karin Petra a Terka Honzu. Udělali jsme jeden velký kruh a rozjížděli jsme to. Když jsem chvilku koukala na Vadimovo pohyby. Tak jsem se musela smát. On mě viděl, šel ke mě a řekl mi: ,,Tak ty se mi budeš smát jo? No jen počkej až budeme v chatce."
Poté už hráli takové nudné písničky, tak jsme si šli sednout. Pomalu se blížila 22 hodina. ,,Tak teď bude poslední písnička a tu vám zazpívá Petr." řekl Vojta. Všichni začali tleskat a pištět. ,,Tak já zazpívám Lhůtu Záruční a věnuji tuto píseň mé krásné přítelkyni Karin." řekl Petr. Podívala jsem se na Karin a ta se začala červenat.

Když Petr dozpíval tak jsme dětem řekli, že mají půl hodiny na to aby se došli vykoupat, vyčistit si zuby a poté že je přijdeme zkontrolovat do chatek. Kluci šli uklízet všechnu elektroniku, která byla na diskotéce a my s holkama jsme šli k nám do chatky. Jen co jsme přišli, sedli jsme si na postel. ,,Tak co Honza?" zeptala jsem se Terči. ,,Tak teď už vám to můžu oficiálně zdělit. Jsme spolu!!!" řekla. ,,No tak to gratulujem, moc ti to přeju." řekla jsem a začali jsme jí s Karin objímat. V tom do chatky vtrhli naši hošani. ,,Co to tu děláte?" zeptal se Honza. ,,No objimáme ti Terku. Gratulujem." řekla jsem. ,,Nechte mi jí ta je moje." řekl a všichni se začali smát. Poté všichni šli na své chatky. Já s Vadimem jsme šli obejít holky jestli už jsou vykoupané. Když jsme se vrátili tak mě Vadim hodil do postele a začal mě lochtat. Já jsem se málem počůrala smíchy. Potom přestal. ,,To máš za to, že ses mi smála." řekl. ,,No dobře no." řekla jsem a dala mu pusu. Poté jsme se šli vykoupat. Pak jsme si lehli do postele. ,,Dobrou noc, lásko." řekl. ,,Dobrou, zlato." řekla jsem. A on mě objal zezadu. Po chvilce jsme oba usli.

Ahojky :) je tu další kapitola. Doufám že se vám to bude líbit. Poslední dobou si na tom dávám záležet. Tak si to užijte :)

My Dream //Vadim/Martin//Kde žijí příběhy. Začni objevovat