Pohled Petry:
Políbil mě. Udiveně jsem se na něho koukla. Pak řekl: ,,Víš tou holkou jsem myslel tebe. Tebe chci, protože jsi nádherná, okouzlující a rozumím si s tebou." řekl. Já jsem byla v šoku. Ukápla mi jedna slza. ,,Ty pláčeš? Udělal jsem něco špatně?" tázal se mě. ,,Nevím co na to říct, jen to, že tě hrozně miluju." odpověděla jsem a zčervenala. ,,Já tebe taky, ani nevíš jak. Hned jak jsem tě poprvé uviděl na CineTube, tak si mi padla do oka." řekl. ,,No víš já už tě miluju nějakou dobu, ale jak si mluvil o té holce, tak jsem po večerech brečela a bylo mi to hrozně líto." řekla jsem a zase mi ukápla slza. ,,No tak to jsem nevěděl,myslel jsem, že ti to dojde. Proč myslíš, že bych jinak za tebou jezdil?" usmál se a objal mě. ,,No to mě taky překvapilo." řekla jsem mu a též se na něj usmála. ,,No a co teď?" zeptal se šibalsky. Mě se ihned rozzářili oči a vrhla jsem se mu na rty a začala ho líbat.
Pohled Vadima:
Začala mě líbat a já si to nehorázně užíval. Po dlouhé době zase někoho miluju. Měla krásné, jemné plné rty. Líbala fakt dobře. Položil jsem jí jednu ruku okolo pasu a ta druhá pomalu sjížděla na její zadeček. No jo no, já vždycky musím ohmatávat zadky. Po asi minutě líbání se odemne odtáhla a řekla: ,,Nechceš ještě někam zajít?" ,,No s tebou kamkoliv." řekl jsem. ,,No tak třebaaa..." ,,No tak třeba ke mě?" přerušil mě. ,,K tobě? Vždyť bydlíš v Kladně." ,,No to sice jo, ale jsem tu v hotelu." řekl. ,,Dobře, ale musím to dát vědět rodičům." řekla jsem a dala jsem mu pusu.
Pohled Petry:
Když jsme se líbali tak jsem měla husí kůži. Teď jsem byla spokojená. Zeptal se mě jestli bych s ním nešla do hotelu. Já jsem ihned souhlasila samozřejmě.
Ahojky :) , tak dneska jen takováhle krátká část. Poslední dobou nemám vůbec náladu psát. Ale zítra bude zase další část takle krátká. Tak si to užijte :)