Potom jsem se vrátila ke svému kufru a vybrala si moje oblíbené tepláky s nízkým sedem a k tomu mikinu. Když jsme byli prevlečený, tak jsme šli na večeři.
Večeře celkem šla, ale nic extra. Vojta nám řekl, že bude stezka odvahy, tak děti v 11 hodin musíme vzbudit. Dneska jsem vůbec nebyla unavená na to jaký to byl náročný den. Došli jsme s Vadimem do chatky. ,,Nekoukneme na nějaký film?" zeptal se mě Vadim. ,,Dobře." přišlo mi to jako dobrý nápad. Vadim tam něco pustil ani nevím co to bylo, protože jsem to neznala. A stejně jsem ho moc nevnímala, protože když jsem blízko Vadima tak nejde vnímat okolní svět. Cítila jsem se fakt nepopsatelně. Leželi jsme spolu v posteli a objímali se.
Když film skončil tak to Vadim vypnul a lehl si zpátky ke mě. ,,Vadime?" ,,Ano, lásko?" ,,Jak to bude s tou stezkou odvahy?" zeptala jsem se Vadima. ,,No všichni vedoucí půjdou v půl 11 do lesa a budou strašit no a Vojta bude děti budit v 11 a vypouštět po dvojicích." řekl. ,,Ok a budeme strašit spolu?" zeptala jsem se ještě jako bych nevěděla odpověď. ,,O tom nepochybuj." odpověděl mi trochu šibalsky. Usmála jsem se na něj a skousla si ret. Nevím proč to pořád dělám, ale nutí mě k tomu on. Ty jeho plné rty, těm nejde odolat.
Pomalu se začala blížit půl jedenáctá a my se začali připravovat. Trochu jsme se namalovali aby jsme působili strašidelněji a oblékli se do černého oblečení. A mohlo se vyjít. Šli s námi i ostatní youtubeři a taky Karin s Terkou.
Když jsme došli do lesa tak jsme dali na cestu svítící náramky aby děti věděli kudy mají jít. S Vadimem jsme si našli místo někde uprostřed cesty a čekali na děti.
O 2 hodiny později:
Zrovna mám namířeno do sprch. Děti už jsou vykoupaný takže mám celé sprchy pro sebe. Do jedné si vlezu a zapnu vodu.
Nechám na sebe téct příjemně teplou vodu a užívám si každou kapku, která mi dopadne na mé tělo. Už se chci namydlit, ale v tom mi někdo položil ruku na rameno a já se příšerně lekla.
Otočila jsem se a hádejte kdo to byl? Samozřejmě Vadim. Vlezl si ke mě do sprchy. ,,Co si jako myslíš, že děláš?" zeptala jsem se. ,,Jdu se osprchovat." odpověděl mi. ,,A je ti jasný, že tohle jsou dámské sprchy a jestli nás tu někdo nachytá tak bude průser?" ,,Je, ale chci si dát společnou sprchu." řekl a mrknul na mě.
Bylo mi úplně jasné co zamýšlí. Začal mě líbat a rukama mi hladil celé mé nahé tělo. Když mě chytl za zadek, tak jsem se neubránila menšímu stenu. Potom jel pomalu rukou až k mému citlivému místu.
Všichni si samozřejmě domyslíte jak to pokračovalo. Upřímně nemůžu tomu uvěřit. Opravdu jsme si to rozdali ve sprše?!
Poté jsme došli do chatky a upadli do říše snů.
Ahojky :) tak a je tu další kapitola. Moc vám chci poděkovat za 1,22k reads. Doufám že se vám kapitola líbila :)