V minulém díle: A jak jsem šla blíž a blíž, tak mi už došlo kdo to je...
Pohled Petry:
Je to Vadim. Dělala jsem, že ho nevidím a šla dál. Chytil mě za ruku a řekl: ,,Ty mě ani nepozdravíš?" ,,Jéé ahoj" dělala jsem, že jsem ho přehlédla a usmála se na něj. ,,Ahoj" odpověděl mi. ,,Co tady děláš??? Nemáš být v Kladně???" zeptala jsem se ho. ,,No já jsem tě chtěl vidět, tak jsem si zjistil kde bydlíš." řekl. Chvíli jsem na něj koukala. ,,Mě!? Však mě ani neznáš?" řekla jsem. ,,Ale chci tě poznat." řekl a usmál se. Já jsem se na něj jen usmívala. ,,Tak se půjdem třeba projít?" zeptal se mě. Já jsem jenom přikývla.
On přijel a to jen kvůli mě. Nemůžu tomu uvěřit. Ale vždyť vlastně potkal na CineTube tu holku a chce s ní chodit. Na chvíli jsem uvažovala, že bych to mohla být já, ale hned jsem to zase zavrhla. Šli jsme do parku a povídali si.
Pohled Vadima:
Šli jsme si sednou do parku na lavičku. ,,Co tě baví?" zeptal jsem se jí. ,,Tanec, čtení knížek, poslouchání písniček a sledování tvých videí." řekla a usmála se. ,,Hmm...jsi první, kdo mi říká, že rád čte." řekl jsem.
...
Povídali jsme si tam dlouho, ale v tom se mě zeptala kdo je ta dívka, kterou chce získat. Podíval jsem se na ní a usmál se. ,,Proč se ptáš?" řekl jsem. ,,Promiň, neměla jsem se ptát, není to moje věc." řekla naštvaně. ,,Ne v pohodě." řekl jsem. Zamyslela se a pak bylo to trapný ticho. ,,O čem přemýšlíš?" zeptal jsem se. ,,Ale jen si tak říkám, jak se ta holka má."řekla. Udiveně jsem se na ní kouknul. Copak ona pořád nechápe, že myslím jí? Achjo...chci jí to dát najevo, ale takhle brzy ne. ,,Hele já už musím jít domů." řekla najednou. ,,Tak já tě doprovodím." řekl jsem jí. Ona souhlasila.
Když jsem byli u její ho domu, tak jsem si říkal jestli jí mám políbit, ale pak jsem si řekl že by to nebylo vhodný takhle rychle. No jo, ale kdy jí zase uvidím? Otočila se na mě a řekla mi: ,,Tak ahoj" usmála se. Usmál jsem se taky. ,,Ahoj :) a hezky se vyspi, protože zítra půjdeme ven." řekl jsem a čekal na její reakci. ,,Co? Ty chceš se mnou jít ven?" zeptala se. ,,No jasně, dnes to bylo super." odpověděl jsem jí. ,,Dobře, tak si napíšeme." řekla mi. ,,OK, tak ahoj." řekl jsem. ,,Ahoj" řekla a usmála se.
Pohled Petry:
Přišla jsem domů a šla ihned do svého pokoje, protože jsem byla, tak zmatená a musela jsem si to pořádně ještě jednou probrat. Tak moment on říkal že potkal nejkrásnější holku a snaží se o ní, pak za mnou přijel a chce se mnou jít ještě zítra ven? Že by jsem to byla já? Ale ne, to není možný. Proč by chtěl zrovna mě? No to je jedno, nebudu to řešit. Ale byla by to super představa. Třeba mi to řekne, kdo je ta šťastná. Pak mi ukápla slza, tak jsem si šla radši už lehnout, abych se ještě více nerozbrečela. Vždyť s ním zítra jdu zase ven.
Druhý den...
Pohled Petry:
Šli jsme na BubbleTea, jak já miluju Bubble. A pak jsme šli zase do toho parku, kde jsme byli včera. Po cestě jsme viděli holku a kluka, kteří se líbali. Hned jsem sklopila pohled a Vadim se usmál. Asi si to představoval s tou holkou, kterou chce :(. Sedli jsme si na lavičku. ,,Copak??" zeptal se mě Vadim. ,,Co by mělo být???" odpověděla jsem mu. ,,No jak jsi sklopila oči když jsme procházeli kolem těch dvou..." řekl. ,,Ale nic, jen mi to chybí." řekla jsem mu. ,,Neboj brzo budeš mít lásku." odpověděl. ,,Jak to myslíš?? A jak to můžeš vědět??" zeptala jsem se ho. ,,Umím číst ve hvězdách." řekl. ,,Aha."řekla jsem.
Pohled Vadima:
Bože...já jí tak hrozně chci, ale co když ona mě ne? Vadime ty si přeci zatím dokázal sbalit všechny, tak proč ne tuhle. Chápu jí, že jí chybí to objímání, líbání atd. Mě to poslední dobou chybí taky. Povídali jsme si dál, ale pak jsme stichli a jen jsme si koukali vzájemně do očí. Má tak krásné oči. Jsou tak neuvěřitelně modré a lemované dlouhými řasy. Nemůžu z ní. Kdyby jenom tušila co se mi honí hlavou. Chci jí strašně políbit. Ale co když nebude chtít?? A pak to zničí naše přátelství?? Honilo se mi hlavou snad tisíc myšlenek. Risknu to, a když to poseru, tak jsem v pytli. Naklonil jsem se nad ní a... V tom jí zazvonil mobil. ,,Promiň, to je jen Karin nebudu to brát, stejně by mi zase plácala kraviny." řekla. ,,No dobře, a můžeme pokračovat v tom co jsme nedodělali?" řekl jsem. ,,A co jsme nedodělali?" řekla. ,,To se teď dozvíš." odpověděl jsem jí.
Pohled Petry:
Naklonil se ke mě a spojil ty své rty s těmi mými. Projela mnou zase láska. Byl to dlouhý a krásný polibek. Když se odemě odtáhl řekl: ,,Víš tou holkou jsem myslel tebe. Tebe chci protože jsi nádherná, okouzlující a rozumím si s tebou." řekl mi.
Ahojky, tak a je tu další díl. Omlouvám se že dlouho nebyl díl, ale mám teď hodně písemek ve škole, takže díly budou minimálně po 3 dnech. Do komentářů napište co se vám na tomto díle líbilo a co bych naopak měla zlepšit. Tak si to užijte :)