Pohled Petry:
Když jsme byly u mě, tak už na nás zvonil Vadim a koho nevidím. Je s ním Petr!!! Rychle to jdu říct Karin. ,,To si děláš prdel? Už jsou tady?" ,,Jo!" Ještě jsem se nestihla namalovat. Dejte mi 5 minut. Když Karin přišla Petr pošeptal Vadimovi: ,,Ó můj bože ta je tak hezká, kdo to je Vadime?" V tom Vadim řekl: ,,Petře, dovol abych ti představil svou přítelkyni Petru a kamarádku Karin." Líbilo se mi, že mě Vadim nazval jeho přítelkyní. ,,Ahoj Petře, ráda tě poznávám." ,,Ahoj, taky tě rád poznávám. " řekl a usmál se. Ten je tak milý a roztomilý, ale na Váďu nemá. S Karin si padli do oka. Viděla jsem, že je Karin šťastná, ale myslím, že pořád ještě nezapomněla na Martina. Měla by, protože to co jí udělal, to byl vrchol. Vím není to pro ní zrovna jednoduché, taky jsem si tohle už prožila. Ale teď už to bude dobré, je tu Petr a hlavně se jí líbí, což je dobře. Moc se k sobě ti dva hodí.
Nasedli jsme do Petrovo auta. Po cestě jsme si povídali.Pohled Karin:
Petr je tak je tak sladký a roztomilý. Musím ho sbalit. Ale vypadá to že se mu taky líbím, protože se na mě stále tak nádherně usmívá. Teď jedeme do restaurace a Petr řídí a já sedím na místě spolujezdce. Při cestě se podívám do zádu a vidím jak se Petra líbá s Vadimem, kéž by mi to taky vyšlo s Petrem. Po chvilce zastavujeme a vylézáme z auta.
Na večeři...
Objednali jsme si všichni jídlo a čekali až nám ho přinesou. Mezitím jsme si povídali. Šli jsme s Karin na toaletu se trochu upravit. ,,Tak co na něj říkáš? " zeptala se mě Péťa. ,,Jsem nadšená, je skvělej." ,,Tak to jsem ráda." pak jsme se vrátili zpátky. Večeře probíhala fakt dobře. Povídali jsme si snad o všem a Petr i vtipkoval takže jsme se i hodně nasmáli.
Pohled Petra:
Karin je tak nádherná. Má tak úžasné oči a ty její rty jsou tak krásné a dokonalé.u Hned bych je zlíbal. Chci ji! Musím jí dostat do postele. Petře uklidni se!!! Říkal jsem si pro sebe. Ale když ono to nejde...ona je tak úžasná.
Po večeři jsem odvezl Vadima a Petra domů a Karin jsem pozval ke mě. Ona souhlasila, jsem rád.
Šli jsme tedy ke mě, ona šla předemnou a já si neodpustil pohled na její nádherný zadeček. ,,Ty si myslíš že tě nevidím?" zeptala se mě a já zrudnul. Začala se smát a já se k ní přidal. Otevřel jsem dveře a ona vešla dovnitř. ,,Chceš něco k pití?" ,,Jen vodu, děkuji." řekla. Přinesl jsem jí skleničku s vodou a sednul si vedle ní na gauč. Zadíval jsem se jí do očí. Byly tak neuvěřitelně modré. Pak jsem se vzpamatoval. ,,Co budeme dělat? zeptala se. ,,Můžeme se klidně podívat na nějaký film." ,,To je dobrý nápad." řekla. Pustili jsme si film 'Fakjů pane učiteli'. Když film skončil tak jsem vypl notebook. Podíval se jí znovu do očí a pomalu se k ní začal přibližovat...Ahojky, moooc se omlouvám že dlouho nevyšel díl, ale neměla jsem náladu na psaní. Brzy čekejte nový. Tak si to užijte :)