Pohled Petra:
Přiblížil jsem se k ní a něžně ji políbil. Čekal jsem na její reakci a znervózněl. Ona se na mě jen podívala. ,,Karin jestli jsem něco-" nemohl jsem to doříct, protože mě začala líbat. Mezi polibky jsem se usmál. Když jsme se od sebe odtáhli, tak mi řekla ,,Miluju tě Petře." ,,Já tebe taky Karin.". Když jsem jí tohle řekl tak se mi znovu vrhla na rty a já jí povalil na postel. Zajel jsem jí rukou pod tričko a ona vzdychla vzrušením do polibku. Chci jí! Tady a teď! Pořád jsme se líbali. Umí fakt skvěle líbat. Sundala mi tričko a přejela mi rukou přes břišní svaly. Toto jsem jí však musel oplatit a začal jsem jí líbat pupík. Ona vzrušeně vzdychala.
Pohled Karin:
Byl tak úžasný! Miluju ho! Ale nechci se s ním teď vyspat když jsme se dali dohromady. Myslím že je to moc brzo. Najednou mě vzal do náruče a odnesl mě do ložnice. ,,Hele Petře já nemůžu." ,,Jak nemůžeš?" ,,Prostě mi to přijde ještě brzo." řekla jsem. ,,Aha, no tak počkáme až ty budeš chtít jo?" usmál se na mě. ,,Dobře" řekla jsem. Jsem ráda že to takle vzal. Začali jsme se zase líbat. A zase jsem to byla já co to přerušila. ,,Asi bych už měla jít domů." ,,Co blázníš? Vždyť je 11 hodin. Můžeš tady přespat." ,,No dobře, jen napíšu mamce ať se o mě nebojí." řekla jsem. Jen co jsem dopsala zprávu tak se mě zeptal Petr ,,Kde jsme to přestali?" zeptal se šibalsky. V tu chvíli jsem se usmála a začala ho ihned líbat.
Pak jsme se každý vysprchovali a šli jsme si lehnout. On mě objímal a já po chvilce usla v jeho náručí.Pohled Vadima:
Petr nás odvezl domů a šli jsme ke mě. Jen co jsem zavřel dveře tak jsem se na ní vrhl. Přimáčknul jsem jí ke zdi a začal jí líbat. Jednou rukou jsem jí hladil a druhou jsem sjel na její zadek. Pak jsem jí vzal do náruče a šli jsme do pokoje. Hodil jsem jí na postel a pomalu na ní nalehl, sundal jsem jí tričko. Líbal jsem jí na krku a pomalu sjížděl dolů. Ona zrychleně dýchala. Vtom jsem jí sundal kalhoty. Teď tam byla jen ve spodním prádle. Při tomto pohledu jsem si skousl spodní ret. Otočili jsme se, takže teď ona seděla na mě.
Pohled Petry:
Sundala jsem mu tričko a líbala ho na břiše. Pak jsem s polibkama jela dolů a sundala mu kalhoty. Poté jsem se otřela svým rozkrokem o ten jeho a on vzdychl. ,,Už to nevydržím." řekl. Rychle mě převalil, ihned mi sundal spodní prádlo a sobě boxerky. Pak do mě pomalu vnikl a přidával na rychlosti až jsme se oba udělali. ,,Byla jsi úžasná." ,,I ty lásko." usmála jsem se na něj. ,,Musíme někdy zopakovat." ,,No to určitě." řekla jsem. Poté jsme oba dva usly.
Druhý den...
Probudila jsem se, Vadim ještě spal. Je tak rozkošnej když spí. Šla jsem se tedy vysprchovat a udělat zatím snídani. Palačinky s nuttelou. Když jsem dodělávala poslední palačinku někdo mě objal zezadu kolem pasu. Ten někdo byl samozřejmě Vadim.
Otočil si mě k sobě a dal mu dlouhý polibek. ,,Pojď se najíst, udělala jsem palačinky s nuttelou" řekla jsem mu. ,,Ty miluju." řekl s úsměvem. Ještě jsem nám nalívala džus. ,,Pojď si ke mně sednout, mám pro tebe překvapení." ,,Jaké?" ,,No jelikož jsme spolu už nějakou dobu, tak bychom mohli jet do....Ahojky :) tak pokračování příště. Tak si užijte tento díl a brzy čekejte další.