Pak jsme si lehli do postele. ,,Dobrou noc, lásko." řekl. ,,Dobrou, zlato." řekla jsem. A on mě objal zezadu. Po chvilce jsme oba usli.
Ráno jsem se probudila jako první. Podívala jsem se na mobil kolik je hodin a bylo půl sedmé. Vadim ještě spal. Chvíli jsem ho pozorovala a pak jsem si pustila do sluchátek písničku 'Kruhy' od Lipa. (máte jí nahoře) Poslouchala jsem do té doby, co jsem neucítila Vadimovy ruce kolem mého pasu. ,,Dobré ráno." pošeptal mi do ucha a usmíval se jako sluníčko. ,,Dobré." řekla jsem. Bylo už sedm hodin, tak jsme pomalu vstali a šli se obléknout. Vzala jsem si na sebe tepláky, tričko a mikinu, jelikož je vždycky ráno zima, Vadim taktéž. Šla jsem si vyčistit zuby a udělat si ranní hygienu. Když jsem přišla, tak jsem šla pomalu budit holky. Šla jsem do chatky. Vadim byl ještě v umývárnách. Rozhodla jsem se trošku poklidit. Když se pak vrátil Vadim tak bylo na čase jít na snídani. Před hlavní budovou jsme počkali na ostatní opozdilce a pak šli dovnitř. K snídani byly housky se sýrem a čaj. Po snídani jsme se měli sejít na nástupu. ,,Takže teď vás čeká hra 'Ženy X Muži'. Bude to tady v hlavní budově, kde se konala diskotéka. O co půjde vám vysvětlím až vevnitř. Teď jsem chtěl hlavně mluvit o tom co se bude dít večer. Bude to taková dá se říct bojovka. Jmenuje se to 'Oddíl baví oddíl'. Každý tým si za odpoledne vymyslí nějakou scénku. Měli by se zapojit všichni z týmu. No a potom večer to budete ukazovat ostatním. Ostatní budou bodovat a na konci se to sečte a určí se vítěz." řekl Vojta. Když Vojta domluvil tak jsme holkám řekli že mají 15 minut na to si jít poklidit chatky. ,,Za 15 minut se sejdeme před hlavní budovou, nebude to nic náročného tak si nemusíte brát věci na sport, jen si vemte něco na psaní." řekl Vadim. Já a Vadim jsme šli také ještě na chvíli do chatky. Jen co se dovřeli dveře popadl mě, hodil na postel a začal mě líbat. Líbali jsme se dlouho a mazlili se.Potom jsem si uvědomila, že bychom asi měli jít. Vadim se začal smát a já s ním. Potom jsme tedy šli. Byli tam už všichni, tak jsme šli dovnitř. ,,Takže si rozdejte tyto papírky, každý dva. Jestli jsi žena tak na ně napište Ž a jestli jste muž tak M. Poté je otočte a napište si na ně čísla 1-10. Na první papírek pište odpovědi A,B nebo C co si myslíte že je správná odpověď. Na ten druhý vám budeme pouštět různé znělky z filmů, seriálů, pohádek nebo reklam a napíšete z čeho to je."
řekl Vojta.
...
,,Takže jsme sečetli všechny body a vyhráli Ženy." řekl Vojta a všechny holky hned začali pištět. Kluci byli trošku zklamaní, ale myslím že si z toho nic nedělají. Bylo 10 hodin a bylo docela vedro, tak jsme se rozhodli, že se půjdeme vykoupat. Všichni jsme si vzali plavky a ručník a šli k jezeru. Tam jsme si odložili ručníky a šli do vody. Voda byla příjemně osvěžující. Do té doby než na mě začal cákat vodu Vadim. Ihned jsem mu to oplácela.Ahojky :) tak je tu další kapitola, napište mi do komentářů jestli byste chtěli abych začala psát novou story. Tak si užijte tento díl :)