13.

83 10 0
                                    

Na nástupu vysvětloval hlavní vedoucí pravidla hry................... vyhrál tým Petra a Karin. Ale my jsme si také nevedly špatně. Nasbírali jsme docela dost bodů, body se pak na konci tábora sečtou a určí se kdo to celé vyhrál. Bylo půl páté, a tak jsme se s děckama domluvili, že by jsme mohli jít si něco koupit ke stánkům, které jsou za jezerem. Je to asi 15 minut cesty. Tak jsme holkám řekli, že si sebou můžou vzít nějaké peníze. ,,Můžeme jít s váma?" zeptal se nás MenT. ,,No jasně že jo." řekl Vadim. MenT měl s Terkou stejně staré kluky. Poté jsme vyrazili. Vadim mě chytl za ruku a já jí s klidem přijmula. Vedle nás šla Terča s MenTem a tak jsme si povídali. Když jsme tam dorazili tak jsme dali dětem rozchod. S Vadimem jsme se chtěli někam vytratit. Šli jsme tedy za nějaké chatky, tam jsme si sedli. Dívali jsme se navzájem do očí a já jsem se nezmohla na žádný pohyb, protože mě Vadim hypnotizoval svýma krásnýma očima. Umírala jsem z jeho očí. Jsou tak neuvěřitelně modré. Potom mě pohladil po tváři a já mu to oplatila. Ani jeden jsme se nezmohli na slovo. V tuhle chvíli to byl on kdo řídí další dění. Lehce mě políbil. Poté se mi zase podíval do očí. Začala jsem ho líbat. Jeho to očividně překvapilo. Vadim mě při tom hladil po zádech. Několikrát jsme použili i jazyky. ,,Miluji tě, nejvíc na světě." řekla jsem. ,, Já tebe taky." řekl. Usmála jsem se na něho a pak jsem ho objala. Objímali jsme se tam dlouho pak Vadim pustil písničku od Bena Cristovao - Pure Girl.

Poté jsme se rozhodli, že si půjdeme koupit zmrzlinu a pak najít Terku a MenTa. ,,Támhle jsou na té pláži." řekl Vadim. Seděli tam spolu a povídali si. ,, Ahoj můžem si přisednout?" zeptala jsem se. ,,Ahoj, no jasně. řekla Terka. ,,Jak se tešíte na diskotéku?" zeptal se Honza. ,,Cože? Ona bude diskotéka?" řekla jsem. ,,No jasně vy o tom nevíte?" ,,Aha tak to se moc těším. No tak teď už to víme." řekla jsem a zasmála se. ,,Teri nechceš ještě někam jít?" zeptala jsem se jí kvůli tomu aby mě řekla jak to mají s Honzou (MenTem). ,,Jo klidně." řekla trochu udiveně. Tak jsme se zvedli a šli jsme ke stánkům. Jakmile jsme zašli za roh tak jsem se zeptala: ,,Tak co ty a MenT?" ,,No něco se pomalu rýsuje." řekla. ,,No vidíš, co jsem ti říkala." řekla jsem a usmála se na ní. ,,A co ty a Vadim?" zeptala se mě najednou. ,,Jo dobrý, je fakt skvělej. Pokaždý mi umí udělat něčím radost. Prostě mi s ním je dobře." řekla jsem. ,,Tak to je dobře." řekla. ,,Neměli bychom jít už za dětmi?" ,,Jo to bychom asi měli, určitě tam už čekají." Když jsme tam přišli tak tam už byli i Vadim s MenTem. Čekalo se jen na pár jedinců. Když je byli všichni tak jsme šli zpět. Všimla jsem si, že šli před námi 3 páry a drželi se za ruce. Bylo to roztomilé. Přišli jsme do tábora. ,,Jděte si odložit věci a za pět minut se tady sejdeme, půjdeme na večeři." řekl Vadim holkám. Když jsme se všichni sešli, tak jsme šli na večeři. Holky jsme postavili do fronty a šli jsme si sednout. Když se konečně uvolnila fronta tak jsme si šli taky pro jídlo. Dneska bylo rizoto. Po večeři jsme holkám řekli, že mají hodinu na přípravu a pak je diskotéka. Všichni byli nadšení.

Ahojky :) tak tady je další kapitola. Doufám že se vám bude líbit. Užijte si to :) <3

My Dream //Vadim/Martin//Kde žijí příběhy. Začni objevovat