Pohled Vadima:
Jsem tak hrozně rád, že mi to číslo dala. Je fakt krásná a chci se s ní seznámit. Pak jsme se rozloučili a já jsem dál rozdával podpisy a fotil se s mýma fanouškama.
Pohled Petry:
Když jsme se s Vadimem rozloučili, tak jsem ihned šla za Karin jí to všechno říct, Karin byla ještě ve frontě. ,, Kariiiiii, Vadim chtěl moje číslo, tak jsem mu ho dala a chce se se mnou seznámit!!!"řekla jsem jí. ,,To
si děláš prču??" řekla nedůvěřivě. ,, Ne, nedělám." ,,Bože můj to je skvělý...Třeba se mu líbíš." řekla Karin. ,,No to určitě. Já?! Ne, myslím, že víc jak kamarádství to nebude a hlavně on bydlí v Kladně a já v Mladé Boleslavi." řekla jsem. ,,No a, pokud by se do tebe zamiloval, tak by vám nebránilo nic v cestě." namítala Karin. ,,No moc šancí tomu nedávám." řekla jsem. ,,No jak myslíš."odpověděla mi Karin.Pohled Karin:
Ježiši...já tu Péťu nechápu. Ještě ve škole o něm básnila jak je sladkej atd. A teď se vymlouvá, že bydlí v Kladně. Na jednu stranu je to pravda, ale i tak, je jí pomalu 18, za chvíli se stejně odstěhuje od rodičů a může klidně jít bydlet do Kladna.
Já jsem stále čekala ve frontě. Co bych dala za to, že by po mě chtěl Martin číslo. Jsem ráda, že tu je se mnou Péťa. Protože jsem docela nérvózní. Chtěla bych ho taky tak zaujmout jako Péťa Vadima.
...
Pohled Petry:
Tak už jedeme domů ze CineTube. To mi neuvěříte, ale Karin na Martina také udělala dojem a dokonce s ním má fotku jak mu dává pusu na tvář. Moc mě mrzí, že jsem o ní Vadimovi taky neřekla. No to je teď jedno. Jsem hrozně unavená. Málem jsem ve vlaku usnula.
...
Otevřela jsem dveře od domu a hned mě přišel přivítat Deny. Podrbala jsem ho za ušima. ,,Ahoooj" volám na mamku a taťku. ,,Ahoj" řekli sborově. ,,Jak bylo na CineTube??" zeptala se mě mamka. ,,Mami já ti to všechno řeknu až zítra jo? Jsem hrozně unavená." řekla jsem unaveně. ,,Dobře, tak jdi spát." odpověděla mamka. Šla jsem do svého pokoje a jen jsem se převlíkla do svého nejoblíbenějšího pyžama a šla si vyčistit zuby. V tom jsem ale zaslechla že mi přišla zpráva. Šla jsem se podívat kdo to byl. Bylo to neznámé číslo, tak jsem rozklikla zprávu:
V: Ahoj, dnes to bylo super, že? Vadim
P: Ahoj, jojo bylo. Hlavně jsem potkala tebe :) Petra
Proboha co to píšeš, uklidni se Péťo!!! Nevím co mě to popadlo mu to psát.
V: Jo? To jsem rád. Já jsem zase potkal nejkrásnější holku na světě. Vadim
P: Hmm...tak to se máš. Tak ti s ní přeji hodně štěstí. Petra
V: Děkuji, doufám, že se mi povede jí získat. Vadim
P: Hele já jsem hrozně unavená z dneška, tak dobrou noc :) Petra
V: Dobrou noc :) Vadim
Hned co jsem dopsala poslední zprávu, tak se mi chtělo brečet. Proč mi to sakra psal!? Když ví, že ho mám ráda. Teda nevím jestli to ví, ale to je snad jasný ne? Miluje ho každá druhá. On mě chce snad naštvat? Začali se mi do očí hrnout slzy. Ale udržela jsem to. Achjo...no nic půjdu spát ať ráno ve škole nevypadám jako zrůda.
Ráno...
Pohled Petry:
Vstala jsem a šla se hned vysprchovat, protože jsem se večer nemyla jak jsem byla unavená. Poté jsem šla do kuchyně si udělat snídani. ,,Ahoj" pozdravila mě mamka. ,,Ahoj" odpověděla jsem. ,,Co si dáš k snídani??" zeptala se mě mamka. ,,Třeba tousty s marmeládou." řekla jsem.
Po snídani jsem šla do svého pokoje. Udělala jsem si ranní hygienu a make-up - korektor, řasenka, tvářenka. Popadla jsem tašku a šla do školy....Ve škole se nic moc nedělo, takže zase nuda. Na odpoledne jsem se domluvila s Kari, že bychom mohli jít nakupovat.
...
Jsem v kabince a zkouším si kytičkované šaty. Jsou vážně moc pěkné. Karin říkala, že mi moc sluší a mě se taky líbí, takže si je vezmu. Na léto budou super. Karin si koupila černé roztrhané džínové kraťasy. Pak jsme si zašli na BubbleTea a cestou domů jsem Karin vyprávěla jak mi psal Vadim. Ona mi tvrdila, že by tou holkou třeba mohl myslet mě. Ale já si to nemyslím. Já jsem šla vyprovodit Karin a pak jsem šla domů. Dala jsem si do uší sluchátka a poslouchala jsem písničku 'What do you mean?'. Byla jsem zaposlouchaná a přemýšlela jsem nad Vadimem, ale v tom jsem v dálce viděla kluka. Byl mi povědomý. A jak jsem šla blíž a blíž, tak mi už došlo kdo to je...
Ahojky, tak je tu další díl. 750 slov by mělo snad stačit. tak si to užijte :)