Pohled Petry:
Líbá opravdu dobře😍 Sakra proč mu ještě bráním. Dneska večer se s ním vyspím. Ale mám strach. Určitě to bude bolet. Proboha už se na večer hrozně těším.
Odpoledne...
Když jsem přišla ze školy, tak jsem si šla udělat nějaké jídlo. Udělala jsem si přírodní kuřecí plátek se zeleninou.
Když jsem se najedla šla jsem si udělat pár věcí do školy a zavolala Vadimovi.0)
,,Ahojky Váďo".☺ ,,Ahoj zlato" odpověděl mi. ,,Nechceš dnes přijít? Budu doma sama tak abych se v tom velkém baráku nebála"😇 ,,Fajn přijdu☺ V kolik mám přijít?" ,,Ehm v 7?" odpověděla jsem. ,,Fajn budu tam:)" Když jsme se domluvili šla jsem pomalu připravit na večeři. Když se blížila sedmá hodina šla jsem připravit něco uvařit. Udělala jsem špagety carbonara. Pak přišel Vadim. Políbil mě a já ho posadila ke stolu. Přinesla jsem mu špagety. On si mě posadil na klín a začal mě líbat. Pak jsem ho vzala do svého pokoje. On mě povalil na postel a líbal dál. Pak mě začal pomalu svlékat. Nejdříve tričko a pak kraťasy. Když jsem zůstala jen ve spodním. prádle, tak jsem svlékla jeho. ,,Bože máš tak krásné tělo a ten zadeček." řekl mi Vadim. Celá jsem se klepala. ,,Bojíš se?" zeptal se mě. Jen jsem přikývla. "Neboj budu něžný" řekl a jedním rychlím pohybem jsem na něm seděla obkročmo. Byli jsme jen ve spodním prádle. Začal se ke mě přibližovat a nakonec se naše rty spojili. Když mě líbal čím dál tím více vášnivěji tak jsem se začala hýbat. Usmál se do polibku. Nakonec jsme to nevydrželi a propadli vášním. Poté jsme oba usnuli v posteli.Ahojky :) tak tady je konečně po dlouhé době nový díl. Je sice krátký, ale brzy bude zase další. Tak si to užijte :)