11.

98 8 3
                                    

,,No jelikož jsme spolu už delší dobu, tak bychom mohli jet na...

GeekCamp" řekl. ,,Cože to jako vážně?" zeptala jsem se ho. ,,No jasně, pojedeme na týden a budou tam všichni známí YouTubeři." ,,No tak to je super." ,,Jo a pojede i Karin s Petrem." řekl. ,,Jupííí, už se nemůžu dočkat až pojedem."řekla jsem.

Den odjezdu...

Pohled Petry:

Sedám si do auta na místo spolujezdce a koukám na Vadima. "Můžeme?" zeptal se a já s klidem odpověděla, že ano. Vyrazili jsme a začínala jsem se celkem nudit, protože dlouhé cesty nesnáším. Najednou jsme se ocitli v koloně a já se naštvala. Vadim se na mě díval a řekl: ,,Nerozčiluj se aspoň máme chvíli na..." ,,Na co?" zeptala jsem se už klidněji. ,,Však ty víš" zašeptal a šibalsky se usmál. V tom mě začal líbat a při tom mi hladil stehno. Já jsem ho jemně zatahala za vlasy a on se usmál do polibku. Za námi se z nenadání ozývalo otravné troubení aut. Vadim se rychle chopil volantu a jeli jsme dál. Já se tomu zasmála. Asi po hodině a půl jsme dorazili na místo. Vystoupili jsme z auta a hned se k nám přišli Martin, Petr (Hoggy) s Karin, MenT, Blazer a Fallenka. ,,Konečně jsi dorazil....vidím že tady máme i krásnou posilu." řekl MenT. ,,Nech si zajít chuť." řekl Vadim.
,,Ahoj já jsem Honza." ,,Ahoj já Petra." řekla jsem. ,,Můžu tě obejmout?" zeptal se. ,,Jasně že ano." řekla jsem a usmála se. Když mě MenT objímal, všimla jsem si, že na nás Vadim vražedně koukal. Ale poté k nám přišla hezká slečna. ,,Pane bože co ty tady děláš?" ,,No co přijela jsem jako asistentka." Byla to Terka, to je naše spolužačka ze základky. Všimla jsem si že se MenT na ní upřeně díval a usmíval se. ,,Myslím že se líbíš MenTovi." řekla jsem jí. ,,To není možný. " řekla. ,,Ještě pořád ho chceš?" zeptala jsem se. ,,Jo, pořád." řekla. ,,No vidíš, teď máš možnost." ,,No uvidíme."řekla. Pak jsme si vzali kufry a šli s Vadimem do naší chatky. Poté co jsem zavřela dveře mě Vadim přimáčkl ke zdi a řekl: ,,Co to mělo znamenat?" zeptal se. ,,Nic jen jsem se seznámila s Honzou." ,,To mi vynahradíš!" V tom mě začal dravě líbat. Já si to užívala. Miluju když mě někdo líbá a jsem při tom přitlačená ke zdi. Vadim mě pak na směřoval k posteli. A shodil mě. Pak na mě lehce nalehl a líbal mi krk. Poté se mi zase přesunul na rty a hladil mě po celém mém těle. Měla jsem pocit že jeho horké ruce jsou všude. Naše jazyky se proplétali. Vtom ale někdo vrazil do dveří. Byla to Karin. ,,Ježíš omlouvám se jen pokračujte." řekla Karin. ,,Né počkej." Vadima jsem odstrčila a řekla mu: ,,Dokončíme to večer, zlato." a dala jsem mu letmo pusu. ,,Co si potřebovala?" ,,Jen že za chvíli se máme všichni sejít na poradě." ,,Dobře." řekla jsem. ,,Promiň že jsem vám tam takhle vtrhla. Ale byli jste sladký." ,,V pohodě, děkujeme." zasmála jsem se. Poté jsem se vrátila pro Vadima. Když jsem vešla do chatky, tak tam Vadim seděl na posteli a koukal do mobilu. ,,Zlato? Měli bychom jít už na tu poradu." ,,Jojo už jdu." řekl. Zvedl se, dal mi pusu a propletl si se mnou ruce.
...
Na poradě nám vysvětlovali kdo jaký tým bude mít, pak různá pravidla, atd... Tento rok je téma Večerníček. K večeru by měli přijet děti, my máme s Vadimem nejstarší holky - 13-16 let. Po poradě jsme šli zpět do chatky. Vybalovali jsme si kufry. Poté jsme se rozhodli, že bychom mohli jít ke Karin a Petrovi do chatky. Tak jsme zaklepali, ale když jsme vešli dovnitř tak tam oba leželi nazí. ,,Omlouváme se" řekli jsme a se smíchem a odešli. Šli jsme tedy zpět do chatky. ,,Tak jsme jim to oplatili." řekl Vadim. ,,No to teda." řekla jsem. Z ničeho nic mě Vadim objal jako snad nikdy a do ucha mi septal: ,,Miluju tě, nejvíc na světě." ,,Já tebe taky." Poté mě políbil. V tom na nás někdo venku zavolal ať máme jít ven, že už přijeli děti. No není divu když už je pět hodin. Tak jsme šli ven. Rozdělovali jsme si týmy. Holky jsme zavedli do chatek a řekli jim ať si vybalí. Poté byla seznamovačka. Po večeři bude první bojovka o vlajky.
...
Po večeři byl nástup na bojovku. Hlavní vedoucí nám vysvětloval kde máme hledat. ,,Bude to v lese. U každé vlajky bude jeden youtuber a ten bude mít úkol, pokud ho splníte, vlajka je vaše. S dětmi budou chodit asistentky." řekl. Hned jsem holkam řekl ať hledají fialovou vlajku. Bude s vámi chodit tady Péťa. ,,Tak se zatím mějte, ahoj zlato." řekl Vadim. Musel jít totiž do lesa. ,,Ahoj." řekla jsem mu a on mi dal pusu.
...
Po deseti minutách jsme mohli vyrazit. Všichni se rozeběhli do lesa. Už jsme viděli prvního youtubera, byl to Martin. Vedle měl vlajku a byla modrá. Tak jsme šli dál. U dalšího stanoviště byl MenT ten měl konečně barvu, kterou jsme chtěli - fialovou. Přišli jsme k němu a on nám dal úkol. Nejdřív to vypadalo že ho neuhodnem, ale nakonec se nám to podařilo a získali jsme fialovou vlajku. Poté jsme se vydali zpět do tábora.

Ahojky tak tady je další část. Už mám zase náladu psát takže brzy očekávejte další díl. Užijte si to:)

My Dream //Vadim/Martin//Kde žijí příběhy. Začni objevovat