Voda byla příjemně osvěžující. Do té doby než na mě začal cákat vodu Vadim. Ihned jsem mu to oplácela.
Pak jsme toho nechali a já vylezla z vody. Chtěla jsem chytnout trošku barvičku, tak jsem si lehla na ručník a opalovala se. Mezitím se na Vadima vrhli holky a cákali na něj vodu. On jim to vracel, ale bylo jich hodně. Popravdě jsem trošku žárlila. Ale tak to je normální. Poté jsem je všechny svolala, protože byl už čas na oběd. Tak jsme se šli do chatek převléknout a pak hned na oběd. Po obědě bylo volno. ,,Tak teď máte volno, ale jen do dvou. Poté si musíme vymyslet tu scénku." řekl Vadim holkám. Pak jsme šli do chatky. ,,Nekoukneme se na nějaký horor?" zeptala jse!m se. ,,No mužem. A na jaký?" řekl Vadim. ,,Co třeba na 'V zajetí démonů 2'." řekla jsem. ,,Dobře, ale doufám, že mě ochráníš." řekl a začal se smát. ,,To spíš ty mě." začala jsem se smát s ním. Začal mě líbat a potom to Vadim pustil. Celý film jsem byla přitisklá na Vadimovi a on na mě.
...
,,Ten horor byl fakt hustej." řekl Vadim. ,,Byl no." řekla jsem. Šla jsem se převléknout a poté jsme šli za holkama abychom vymysleli tu scénku, protože už byli dvě hodiny.Vadim: ,,Tak přemýšleli jste už nad něčím?"
Barča (holka z týmu): ,,No my jsme s holkama nad tím přemýšleli a napadlo nás, že bysme mohli udělat jakože 'souboj generací'?"
Já: ,,Jak to myslíš?"
Barča: ,,No že polovina z nás bude dělat různé YouTubery a druhá polovina by dělala staré babky. Šlo by o to, že by ta starší generace byla na lavičce a kolem nich by procházeli ti YouTubeři a měli by zaplou hudbu nahlas a pak by se začali hádat s tou starší generací. No a potom by se tam třeba mohl dát společný taneček a končilo by to tím, že se obě strany udobří."
Vadim: ,,To zní docela dobře. A co vy ostatní souhlasíte s tím?"Všichni souhlasili. Myslím že je to dobrý nápad. Takže doufám že to vyjde. Akorát si musíme sehnat kostýmy.
...
Tak a je hotovo už máme konečně docvičíno a vypadá to dobře. Dali jsme si s tím docela záležet, tak snad to k něčemu bude. Byli asi 4 hodiny a počasí se začalo celkem kazit a dokonce se začalo i bouřit. Takže jsme šli do budovy, kde jsme si zalezli do jednoho z pokojů. Rozhodli jsme si že si uděláme kvíz o Vadimovi. Různé otázky o něm atd. A kdo vyhraje tak si s ním bude moct zatancovat na diskotéce ploužák.
...
Vyhrála to je dna moc milá holčina jménem Domča. Jevila se vcelku sympaticky. Jen doufám, že mi Vadima neokouzlí. To by bylo špatný a asi bych jí vyškrábala oči. Poté jsme hráli Aktivity a jiné hry. Pomalu se blížila šestá hodina a my jsme šli na večeři.Ahojky :) tak je tu další kapitola. Doufám že vás tahle story pořád baví. Užijte si to :)