Ve snu mě cosi pronásledovalo.....
Ne osoba ani nic takového, ale hlas.
Říkal, že se zbytečně trápím, stejně tě nikdo nemá rád a nikdo tě nepotřebuje....jsi všem jen na obtíž....jediný člověk který tě miloval je mrtvý....mrtvý....mrtvý....zabila jsi ho!Takhle to šlo celou noc.
Pořád mi přišlo divné, proč, proč se mi to děje?
Chtěla bych vidět Lukase!Někdo zaklepal na dveře.
Byli to rodiče. Tvářili se ustaraně, vyděšeně, chtělo se jim brečet......"Co se děje!?"....zeptala jsem se bez zaváhání.
"Víš zlatíčko....Lukas...."....řekla máma se slzami v očích.Mrtvý....mrtvý....mrtvý.....ozval se hlas v mé hlavě, ten hlas ve snu mluvil o Lukasovi!
"Lukas je mrtvý?!"....vykřikla jsem.
"Zlato uklidni se!"....řekla máma.Nechtěla jsem se uklidnit, vzala jsem mobil a vyběhla z pokoje na chodbu, věděla jsem přesně co chci dělat....
Vešla jsem na záchod. Zavřela jsem se v kabince.
Vytáhla jsem mobil a z něho žiletku.
Zabij se, skonči to, je mrtvý! Říkal hlas v mé hlavě!
Začala jsem křičet, brečet a kopat do stěn....slyšela jsem mámu.....rychle jsem vzala žiletku a zabodla ji do ruky a táhla od zápěstí směrem dolů......z rány se vyvalily proudy krve, já upustila žiletku a už jen cítila jak mé bezvládné tělo padá k zemi.
Konečně, nic jiného sis nezasloužila! Ty jsi ho zabila!
To bylo to poslední co jsem slyšela!
----------------------------
Jak se vám to líbí? Trochu jsem pozměnila děj!
Psycho_opath
ČTEŠ
Jizvy života
HorrorZačalo to depresema.....přešlo to v sebepoškozování, pak v sebevraždu a nakonec........jak se s tím vypořádá? Smrt milované osoby? Podivný hlas nabádající k vraždě? COŽE??? CO SE TO DĚJE???