Arabada hiç konuşmamıştık arada dönüp bana bakıyordu ve gülümsüyordu.
Çok komik zorla arattırttı resmen annemi. Böyle emir veren insanlardan nefret ediyordu ama ondan edemiyordum.Cidden.
Bana tam birşey söyleyecekti ben susturmak için radyoyu açtım. Of nasıl kıydım kıyamam ağzı açık kaldı.Her ne kadar pişman olsamda yaptığımdan olan olmuştu bir kere.
"Hep böyle gıcıkmısındır" dedi alaycı tavrıyla. Ne? Bana gıcık mı demişti? Kendini ne sanıyordu ya bazen beni deli ediyordu.Bazen.
'Arabayı durdur!' dedim sinirli bir şekilde.
"Ne!?"
'Bir kere de anlamıyor musun arabayı hemen durdur ineceğim' dedim bağırarak.
Arabayı sağa çekti ama inmemem için kapıyı kilitledi.Aç hemen yoksa avazım çıkana kadar bağıracağım diye tehdit ettim aklımca. Sakince kilidi açıp baktı bana.Hızla kapıyı açtım ve yürümeye başladım.
Nereye gideceğimi bilmiyordum yanımda bir taksi kartı taşımam gerekiyordu artık.Yoldan geçen bir taksiyi çevirdim ve adresi verip camı açtım. Hava yüzüme çarparken gözümden yaş geliyordu. HAYIRRR YAĞMUR YAPMA!
Telefonumun çaldığını duyunca çantamdan çıkarıp kim olduğuna baktım. Egeydi.
Tabikii açmadım hemde telefonumu tamamen kapattım.O bunu hakediyordu çünkü bana gıcık diyen insanlara çok kızardım.Sanki kendileri harika da!
Eve vardığımda annem konuşmak istedi ama çok yorgunum hemen yatıcam diye geri çevirdim.Kendimi yatağa attım ve uykuya teslim oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Aşk Koydum
ChickLitYeni hayatına alışmaya çalışırken hayatının aşkıyla karşılaşan yağmurun hikayesi..