Arabadan indiğimizde dışı oldukça bakımlı bir cafenin önündeydik. My House Cafe..
İçeri doğru yöneldik aman tanrım! Ege elimimi tutmuştu? Neden?Yani bir anda?
Garsonlara selam verip arka masaya doğru ilerledik. Elimi tutmasına bişey dememiştim çünkü bazen kızmama rağmen onu seviyordum o da beni.Herhalde.
Masada arkası dönük iki kişi oturuyordu. Yanlarına gittiğimizde Selin ve Çağrı olduklarını görmüstüm. Selin egenin arkadaşı cagrı da benim.
Harika olmuştuk hah tabi selin olmasaydı daha iyiydi.
Bizi elele gören Selin suratını burusturup lavaboya gitmeliyim dedi ve hızla yürümeye başladı. Gıcık kız gelmeseydin o zaman. Gerçi benim geleceğimden haberi yoktu belkide. Keşke o olmasaydı günüm berbat olacak.
Masaya oturduk çağrı yine her zamanki gibi güleryüzüyle içimi ısıttı.
"işi ilerletmişsiniz canolar" diyerek gülümsedi Cagrı.
Hala eleleydik Egeyle inanamıyorum! Harika hissediyordum kendimi.
Selin masaya geldiginde yüzü bembeyazdı.Oturdu ve Egeye bakıp "senin eski sevgiline noldu ya daha geçen gün görüşüyordunuz?" dedi öldürücü bakışlarıyla.
Geçen gün mü? Yani benim peşimde koşarken bile kızlarla mı. takılıyordu?
Ege bir anda dondu ve elini elimden çekerek biseyler gevelemeye çalıştı ama rengi atmıstı.
Ben sinirle ona bakarak bir cevap bekliyoruz dedim.
"ıııı şey eski bişey senden önceydi"
'Benden önce ama geçen gün birlikteydiniz öyle mi?' dedim elimi yumruk yaparak.
'Sana. güvenerek hata yaptım bay veliaht. Sakın arama beni sakın' diyerek çantamı alırken kolumdan tutup beni engellemeye çalıştı.
'Bırak beni yoksa bağırırım' diye kolumu çektim hızla. Koşarak çıktım ve hemen kapının önünde duran taksiye bindim.Takside kendime hakim olamamıstım ve gözyaşlarım tane tane akmıştı.Bütün erkekler aynı pislikler hayvanlar öküz. Ege öküzü.
Eve geldigimde hemen odama gidip ağlamaya başladım annem zaten evde yoktu rahattım.Yatağa yatıp ağlayarak içimden egeye saydırıyordum.Telefonum. çaldıgı icin yataktan kalkıp masadan aldım telefonu.Egeydi.Yüzüne kapattım.Hemen sonra tekrar aradı yine meşgule attım ve ardından bir mesaj.
"Özür dilerim senden sonra hiç kimse umrumda olmadı.Beni affet.Seni çok seviyorum prenses"
Aldırmadım tabiki.Pis resmen aldatılmış. gibi hissettim şu iğrenç his.
Tamamen kapattım telefonu ve yatağa gecıp uykuya teslim ettim kendimi.
Bu çocugu seviyordum ve şuan canım yanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Aşk Koydum
ChickLitYeni hayatına alışmaya çalışırken hayatının aşkıyla karşılaşan yağmurun hikayesi..