Çalar saatimin sesiyle uyandığımda mutfaktan mis gibi krep kokuları geliyordu.
Üşengeç tavrımla yatağımdan kalktım ve odamın içindeki banyoma doğru yürüdüm. Elimi yüzümü yıkadım saçlarımı taradım ve banyodan çıktım. Dolabımdan kıyafetlerimi çıkardım.
Dar pantolon, krem üstü çiçekli gömleğimi giyip bütün düğmeleri ilikledim, hafifçe yüzümü renklendirip tekrar aynaya bakıp saçımı gevşek topuz yaptım. Rahatıma düşkünüm ya.. Çantamı omuza takıp odamdan çıktım.
Mutfağa girdiğimden annem tabağımı hazırlamış beni bekliyordu. Sosis, salam, domates, salatalık, peynir, yeşil zeytin ve annemin yaptığı krep. Ahh harika gözüküyorlar, güne iyi başlamak için iyi bir başlangıç.
Apartmandan çıktım daha vaktim olduğu için yavaşça taksi durağına yürüdüm bir anda yağmur başladı ve ben daha fazla yùrüyemezdim . Hemen okulun servisine kayıt olmalıydım. İstanbul da hiç biryer bilmiyordum ve kendimi sudan çıkmış balık gibi hissediyordum.
Yağmur başladıgı için taksi bulmak zordu taksi durağına da daha vardı ve ben yoldan geçen bir taksiyi durdurmak zorundaydım artık ama yağmur olduğu için taksi bulmak zordu. Ahh ne yapıcam şimdi diye düsünürken bir taksi geliyordu ve boştu durdurdum ve koşarak bindim tam kapısını kapatıyordum ki benimle birlikte biri daha binmişti taksiye.
Ah işimiz var şimdi!
Benim yaşlarımda siyah saçlı kahve gözlü bir kız. Kibarca ilk önce ben bindim diyerek beni taksiden indirmek istedi. Ben zaten sinirliydim 1 saattir taksi bulamamıştım sinirle ona bakıp "Hayır! İlk ben bindim okula geç kalıcam şimdi in taksimden" diyerek üste çıktım. Cevap gecikmemişti.
'bende geç kaldım okula' dedi yine çok bilmiş. Bu sefer taksi şoförü olaya el koydu ve bayanlar sorun yapmayalım hangi okula gidiceksiniz diye sordu. Ben söyledim okulumun adını aman tanrım oda neydi! Taksime benimle birlikte binen ve beni indirmeye çalışan kız da mı benim okulumda..!
Tamam sakin olacağım.
Sorun çözülmüş gibi birlikte yola koyulduk. Okula geldigimizde kìz bana 'Ben Selin' diyerek elini uzattı. Geri çeviremezdim bu okulda çagrı dan başka arkadasım yoktu ve bir kız arkadasa ihtiyacım vardı. "Ben de Yağmur" diyerek elini sıktım. Kusura bakma diye devamını getirdi önemli degil diye geçiştirdim.
Okula girdik ve Selin iyi dersler teneffüste görüşelim diyerek karsı sınıfa girdi.
Ahhh! oda neydi Egeyle aynı sınıfta mıydı!!??? Ellerim buz kesmişti bir anda. Şansa bak! Dudağımı ısırarak sınıfıma girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Aşk Koydum
ChickLitYeni hayatına alışmaya çalışırken hayatının aşkıyla karşılaşan yağmurun hikayesi..