1.

427 16 2
                                    

(Vanuit Laura)

"ILSE!" Riep ik toen ik haar zag staan. Ik was net geland op Schiphol en ik vloog Ilse in de armen. "Wat zie je er goed uit!" Zei ze. Ik glimlachte. "Dankje! Jij ook! Ik heb je zo gemist!" "Ik jou ook!" Zei Ilse. Ik gaf haar nog een knuffel en even later zaten we wat te drinken. "Dus, denk je er al aan om weer te beginnen met turnen?" Vroeg Ilse. Ik haalde mijn schouders op. "Ik mis het wel heel erg, maar ik weet niet of ik het nog kan." "Jij wilt natuurlijk meteen weer naar de top." Glimlachte Ilse. Ik knikte. "Als ik nu weer begin met turnen wil ik hoe dan ook weer aan de top komen. De olympische spelen zijn alweer over twee jaar, dus ja." "En je wilt natuurlijk je titel verdedigen." Grinnikte Ilse. "O ja! Zeker." Zei ik lachend. Ik wist eigenlijk wel zeker dat dat niet ging gebeuren, maar toch was die droom er stiekem nog wel. Sinds de Olympische spelen waren ik en de andere meiden van het team echt beroemdheden in Amerika. Ik had zelfs meegedaan aan Dancing With The Stars. Ik had dus vooral lol gemaakt en mijn normale leven weer opgepakt. Ik vond het heerlijk om te kunnen doen waar ik zin in had, maar toch verlangde ik de laatste tijd steeds meer naar het turnen. "Je kunt altijd vragen aan je coach wat je mogelijkheden zijn voor een comeback." Zei Ilse. Ik knikte. "Een comeback... Jezus, dan mag er nog wel heel veel gebeuren. Ik heb echt alleen maar gegeten en na Dancing With The Stars niks meer gedaan..." Ilse begon te lachen. "Dit gaat moeilijk worden Lau." Ik knikte lachend. Dat zou het zeker worden.

COMMENTS?
TIPS?

Becoming an American girl... Part 2 :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu