(Vanuit Laura)
Die avond zat ik op bed met mijn laptop. Ik was een beetje op Instagram aan het kijken en opeens bedacht ik me iets. Zou die Sue ook Instagram hebben? Ik had geen idee, en ik wist haar achternaam ook niet, dus ik wuifde het idee weg. Ineens kreeg ik een idee. Ik wist dat mijn vader Instagram had, en hij volgde haar sowieso. Snel keek ik op mijn vaders profiel en vond Sue. Yes! Ik bekeek haar account en schrok toen ik de laatst geposte foto zag. Het was een foto van een echo...? 'I'm happy to share with guys that I'm expecting! :)' las ik. Wat...? Was Sue zwanger...? Van papa...?! Dat kon toch niet? Nou ja, waarom ook niet? Papa ging vast al een hele tijd vreemd met die Sue, dus het zou best kunnen. Dit kon toch niet waar zijn? Hoe moest ik dit mama vertellen? Of moest ik het helemaal niet aan mama vertellen? Op dat moment kwam Tom mijn kamer binnen. "We moeten even praten. Ik keek vanmorgen op Facebook en zag een foto van Sue voorbijkomen." Begon mijn broer. "Ze is zwanger he?" Zuchtte ik. Tom keek me verbaasd aan. "Hoe weet jij dat dan?" Vroeg hij verbaasd. "Ik keek op haar Instagram en zag dezelfde foto." Antwoordde ik. Tom plofte naast me op bed. "Zou het van papa zijn?" Vroeg ik na een tijdje. Tom haalde zijn schouders op. "Weet ik niet, maar als ik eerlijk ben denk ik van wel." Beantwoorde hij mijn vraag. Ik zuchtte. "Ik ben er ook bang voor... Mama kan dit echt niet aan." Tom schudde zijn hoofd. "Ik denk dat we nog even moeten wachten met het vertellen." Stelde hij voor. Ik knikte. "Goed plan."
Later die avond zat ik op de hotelkamer van Ilse en Bart. Ik moest het toch aan hun vertellen vond ik. "Dus, Sue is zwanger?" Vroeg Ilse toen ik klaar was met vertellen. Ik knikte. "Ja, maar we weten natuurlijk niet zeker of het van papa is, al gaan we daar wel vanuit." "Het kan inderdaad, maar dan zou je vader al wel veel langer bij die Sue moeten zijn." Zei Ilse. Ik knikte. "Ik weet bijna zeker dat hij al een langere tijd bij die Sue is." "Dus... Dan krijg je een halfbroertje of halfzusje." Zei Ilse. "Ja, idioot he?" Zuchtte ik. "Ja... En weet je moeder dit al?" Vroeg Ilse. Ik schudde mijn hoofd. "Die krijgt een hartverzakking als ze dit hoort." Ilse knikte begrijpend. Dit was een ramp, een regelrechte ramp.
JE LEEST
Becoming an American girl... Part 2 :)
FanfictionTwee jaar na de Olympische spelen besluit Laura de draad weer op te pakken. Maar, kan ze ooit wel weer zo goed worden als ze ooit was? Gelukkig kan ze altijd terecht bij Ilse. Zij is nog steeds haar steun en toeverlaat. Maar, ook Ilse twijfelt over...