(Vanuit Laura)
"You aren't completely focussed, what's wrong girl?" Vroeg Ron toen ik voor de zoveelste keer bijna van de balk viel. Ik zuchtte en ging naast Ron zitten. "It's a long story... Yesterday, me and my brother found out that the new girlfriend of my dad is pregnant. I don't know what to think and it's weird to think that my dad is going to be a dad again. Anyway, this isn't important and I need to focus on Gymnastics only." Zei ik. Ron glimlachte. "Girl, this is a lot to think about. You need to talk about this to me. I'm here for you." Ik glimlachte en gaf hem een knuffel. "I know, thank you." "Beam once again?" Vroeg Ron. Ik knikte.
Na een lange en zware training kwam ik aan bij het hotel van Ilse en Bart. Ilse wilde me spreken, dus ik ging er vanuit dat er iets aan de hand was. Toen ik binnen kwam zag ik geen Ilse, alleen Bart. "Waar is Ilse?" Vroeg ik. "Bellen met JB, over van alles en nog wat." Beantwoordde Bart mijn vraag. Ik knikte. Niet veel later kwam Ilse ook binnen. Ze gaf me een knuffel en ik keek haar aan. Ze zag er geschrokken uit. "Wat is er?" Vroeg ik een beetje bezorgd. Ilse zuchtte. "JB vertelde net dat Waylon gebeld had met de vraag of wij het goed konden maken. Hij wist dat ik in Amerika ben dus daarom belde hij JB." Ik knikte. "Wil je dat?" Vroeg ik. Ilse haalde haar schouders op. "Weet ik niet..." Zuchtte ze. "Het is je eigen keuze liefje. Hij heeft je heel vaak pijn gedaan, maar ik weet dat je deze situatie ook niet fijn vindt." Zei Bart. Ilse knikte. "En ook net nu we bezig zijn hier in Amerika... O god..." Ik wist waar Ilse bang voor was, en ik had dezelfde angst. Iemand kon onze droom verpesten. Mijn vader de mijne en Waylon die van Ilse. Maar ja, wat was nou het goede...?
JE LEEST
Becoming an American girl... Part 2 :)
FanficTwee jaar na de Olympische spelen besluit Laura de draad weer op te pakken. Maar, kan ze ooit wel weer zo goed worden als ze ooit was? Gelukkig kan ze altijd terecht bij Ilse. Zij is nog steeds haar steun en toeverlaat. Maar, ook Ilse twijfelt over...