11.

204 12 0
                                    

(Vanuit Ilse)

Toen ik wakker werd zag ik dat ik een berichtje van Laura had.

'Ik moet je wat vertellen. Kan ik even langskomen? Kus'

Ik antwoordde dat dat geen probleem was en begon me af te vragen wat Laura me moest vertellen. Het was toch niet weer uit tussen Drake en haar? Of was het iets anders? Ik had geen idee. Bart was naar de winkel en ik maakte me klaar. Niet veel later werd er op de deur van onze hotelkamer geklopt. Ik deed open en zag Laura staan. "Hey! Wat zie je er moe uit?" Zei ik terwijl ik haar een knuffel gaf. "Ik heb nauwelijks geslapen." Zuchtte Laura en we liepen naar binnen. "Wat is er dan?" Vroeg ik een beetje bezorgd. Laura zuchtte en vertelde het hele verhaal. Ik schrok. "En nu komt hij wat spullen ophalen en zo, maar ik wil hem echt niet zien..." Eindigde ze haar verhaal. "Dat snap ik meisje..." Zei ik. Er liep een traan over Laura's wang. "Ik vind het zo erg voor mama..." Snikte ze. Ik gaf Laura een knuffel en streelde haar rug. "Dat snap ik wel liefje... Rustig maar." Laura werd langzaam iets rustiger en veegde de tranen van haar wangen. "Kut, nu ben ik de training ook nog vergeten." Zei ze ineens. "Rustig liefje, als je Ron de situatie uitlegt begrijpt hij het wel." Stelde ik haar gerust. Laura knikte. "Hopelijk wel..."

(Vanuit Laura)

Ik had al een aantal gemiste oproepen van Ron toen ik de sportzaal inkwam. Ik moest hem uitleggen waarom ik er niet was. "Girl, I missed you!" Riep Ron toen hij me zag. "Yes... Long story." Zei ik en ik begon met vertellen. "Oh girl... That's terrible..." Stamelde Ron toen ik uitverteld was. Hij was duidelijk geschrokken. Ik zuchtte. "Yes... But I'll be there tomorrow. I promise." "Take your time girl!" Zei Ron. Ik knikte en gaf hem een knuffel. "And call me if you need me." Fluisterde hij. Ik glimlachte. Lief.

Becoming an American girl... Part 2 :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu