14.časť

2.7K 185 14
                                    

Odtiahli sme sa až keď nám došiel kyslík. Opreli sme si o seba čelá a pozerali si do očí. Usmiala som sa a on tiež.
(Zvoní jej mobil)

Vybrala som si z vrecka mobil a zdvihla to.
,,Pohni si! Už sa obliekam." povedala Lucka a zložila mi telefón.
Telo mi rýchlo vystrelilo a Alex len udivene stál.

,,Tréning!" zakričím a spolu skočíme do auta.
Naozaj na to šliapol a boli sme tam za päť minút.
,,Príde Luke." dala som mu pusu na líce a vbehla dnu.

Akurát zapli hudbu. Vbehla som do šatne a prezliekla sa do svietiacich vecí. Tenisky som si len narýchlo zaviazala a bežala ku Denise.

,,Á ešte raz a poriadne!" zakričí a vypne svetlo.
Postavila som sa dopredu a začala tancovať. Snažila som sa čo najviac.

***
,,Tu!" zakričí Luke.
,,Luke!" zasmiala som sa a nastúpila.
,,Ako bolo?" naštartoval.
,,Super , budem úplne vpredu." zasmiala som sa .
,,To je super." usmial sa a venoval sa riadeniu

Celú cestu myslím len a len na Alexa. Neviem ho dostať z hlavy. Vždy keď si spomeniem na ten bozk v bruchu sa mi rozletí roj motýlikov. Aj teraz.

,,Sme domá." zakričím.
,,Luke!Nekrič toľko!" zakričal chlapčenský hlas.
Mykla som plecamy a išla do svojej izby. Určite je to nejaký jeho trápny kamarát.

Vošla som do izbya hodila sa do postele. Po chvíli som si spomenula na školu tak som musela vstať a učiť sa. Ako ja milujem učenie keď môžem robiť niečo zmysluplné.

Keď som sa doučila tak som sa rozhodla pre skupinový skype.

Svätá šestica
(Viky ,Maya, Dylan,Jakub, Peťo a Alex)

Maya: Poďte spoločný chat ľudia :D
Viky: Nudiš sa? Ja hej takže idem :DDD
Peťo: Tiež idem
Alex: Me too
Jakub: Idem

(Spoločný hovor)
Jakub: Môj brat ma takú opicu ,že ani domov nemohol prísť *smiech*
Alex: Kde trčí ten chumaj Dylan?
Jakub: U nejakého kamaráta
Maya: Čaute
Alex: Ahoj ,honey
Peter: To si nechajte na večer!
Viky: Peter ty si taký debil...
Alex ,Maya: Presne! *smiech*
Peter: Tak to vám ďakujem -,-

Ráno
Včera sme spolu volali dosť dlho. Dnes je štvrtok a máme telesnú!

Otvorila som okno a išla do kúpeľne. Dnes som stavila na niečo úplne iné. Ja som si zaplietla vlasy 😂!!!

Obliekla som sa zas len jednoducho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obliekla som sa zas len jednoducho.

Do tašky si hodím učebnice a idem dole

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Do tašky si hodím učebnice a idem dole. Vezmem si jablko a idem už rovno do školy. To je tak keď sa babrete s vlasmy.

Keď zbadám Viky rozbehnem sa k nej. Obímem ju a zapištím. Áno ,blbá teenka.
,,Viem naisto ,že milujem Alexa!" zapištím znova a ona sa poriadne usmeje.
,,To je skvelé!" zavreští.
Usmejeme sa na seba a stíchneme lebo pri škole zastanú dve športiaky. Jeden je Alexov a druhý je Dylanov a Jakubov.

Kusnem si do pery keď si obzriem Alexa. Obtiahnuté rifle ,tričko s nápisom ,kožebka a slnečné okuliare. Cez tričko mu vidno tehličky (hh 😂 Pauli). Usmeje sa a príde k nám. Zdvihne ma do vzduchu a položi.
,,Ahoj." šepne.
,,Ahoj." usmejem sa.

Mám takú chuť ho pobozkať. Ale nemôžem tu pred všetkými. Do riti! Schmatla som ho za tuku a ťahala ho k mojej skrinke.
,,Čo so mnou zamýšľaš?" zasmial sa.
,,Nič?! Idem si po veci do skrinky a ty ideš tiež."žmurkla som na neho.

Zastali sme tak som otvorila skrinku. Odložila som si veci a okolo mojich bokov sa obmotali ruky. Zasmiala som sa a otočila sa k nemu. Využil to a oprel ma o skrnku. Ruku si dal nad moju hlavu a vrhol sa mi na pery. Motýle a husia koža mi hrali ako zbláznene.

,,O chvíľu zvoní." smejem sa mu do pier
,,Škoda." odtiahne sa a usmeje sa.
Ten jeho dokonalý úsmevma prepaľuje. Usmiala som sa a išli sme spolu do triedy. Dnes tam bol ešte väčší blázinec ako inokedy. Dievčatá si púšťali pesničky a chlapci sa snažili tancovať. Neoháľala som a išla k nim.

Keď sa pridal aj Alex tak som začala tancovať. Všetci po mne opakovali a dievčatá sa znich smiali. Fakt im to neišlo. Najlepší bol Alex ,ktorému to išlo najmenej. Všetci sme sa z neho smiali no on si z toho nič nerobil.

Zazvonilo tak sme si posadali a počúvali učiteľku. Ďalší máme telák. Teším sa na neho.

Prezliekla som sa do úboru a šla do telosvične. Viky sa uškŕňala a ukázala na Alexa. Takže máme spolu telesnú. No to bude.... Som zvedavá čo budeme hrať lebo s nimi nehrozí volley alebo niečo podobné. Nakoniec hráme glorball. Som v tíme s Viky ,Alexom ,Peťom a Kubom.

Stelím a dám gól. Ťuknem si s hokejkou s Alexom a pokračujeme ďalej. Strelime ešte jeden a učiteľka zapíska. Unavene si sadneme na lavičku. Všetci si ťlapneme a čakáme do konca hodiny. Naša trieda je v tom fakt dobrá.

Celý deň bol úplne nudný. Akurát ideme na obed. Dnes máme nejaký bulgur. Netuším co to je ale hádam to bude dobré. Zajtra je sushi takže na obed neidem. Neznášam sushi. Hnusí sa mi ,že by som mala jesť len nedávno vylovenú rybu zo znečistenej vody. Fuj ,to je hnustné.

Sadla som si s táckou a jedlom. Vyzeralo to celkom obstojne. Ochutnala som to a bolo to úžastné. Fakt.
,,Chutí?" usmial sa Alex s náznakom smiechu.
,,Veľmi." uškrnula som sa a venovala sa jedlu.

Keď sme to všetci dojedli tak sme to odniesli a každý išiel k svojej skrinke. Otvorila som ju a zobrala si svoje veci. Ponaly som ju zabuchla a išla k východu. Bola som prvá.

Po chvíli sa tu všetci objavili a spoločne ma išli domov. Bývame blízko seba takže každého dom je po ceste. Najpr Kubo , potom Peter , Viky a uź sme iba my dvaja.Zastaneme pred našim domom.

,,Ahoj ,uvidíme sa zajtra." usmejem sa na Alexa.
,,Budeš mi chýbať." pozrel sa na mňa smutne.
,,Do zajtra vydržíš." žmurkla som na neho.
,,Posnažím sa." obíme ma a dá mi pusu do vlasov.

Pousmejem sa a vojdem do predzáhradky. Zakývem mu a s úsmevom vojdem dnu.
,,Sme v kuchyni." povie mamka smutne?! Alebo sklamane?!
Toto bude niečo zlé. Niečo veľmi zlé podľa toho hlasu. Nič som neurobila...

............
Ahojte my loves 💖. Ako sa máme? Ja sa mám úžastne 😂. Ideme do Bardejova takže vo vlaku by som mohla napísať novú časť ✊. Ďakujem za 620 videní 😱. Stúplo to o adi sedemdesiat videní 👌 ďakujem vám. Dakujem za pekné komenty a všetku podporu v správach. Neverím ,že sa mi toľko z vás ozvalo v správach 😅. Ja sa asi rozplačem z tích krásnych slov 😢. Ja vás zjem 😂. Alebo vás spláchnem (pozeram Spláchnutého). Čo myslíte ,že sa stane? No veď uvidíte ✋. Dúfam ,že som vás napla....



Poškoláčka Where stories live. Discover now