,,Rozišli sme sa ale stále ťa ľúbim." usmejem sa.
,,Aj ja teba Maya..." usmeje sa a kusne si do peryUsmejem sa na neho a on na mňa.
,,Ako si sa sem dostal?' premeriavam si ho.
,,Tak nejako mamka dostala prácu tu a ty máš narodeniny." usmejem sa.
,Ja neverím!" zasmejem sa.
,,Čo iné ti zostáva?" zasmeje sa a podá mi modré ruže.
,,Ty ma zabiješ raz." zasmejem sa a dám mu pusu na líčko.,,Musím ísť domov. Prídem ešte dnes." usmeje sa a odíde v tieni domu.
Dám si poriadnu facku a skúšam či sa to naozaj stalo. Sadnem si na lavičku v záhrade a vytiahnen mobil.Meno: Maya
Priezvisko: Red
Dátum narodenia:dnes
Emailová adresa: may.red@gmail.comVytvoriť účet na facebooku.
Stisla som tlačítko a usmiala sa. Poslala som žiadosť len Viky a Alexovi. Vstala som z lavičky a vošla do domu. Bolo v celom dome ticho tak som išla do izby. Hodila som sa do postele a začala sa smiať. Nechápem ,nechápem vôbec nič čo sa stalo...
18:00
Pousmiala som sa a podišla k dverám. Otvorila som a uvidela niečo nepopísateľné. Vonku bola veľká párty v plnom prúde, hudba , balóny ,Alex a baby a nakoniec hŕba darčekov. Zasmiala som sa a hodila sa okolo krku Alexovi a babám. Bože a čo rodičia?!
,,Rodičia a Luke?" šepnem Alexovi do ucha.
,,Súhlasili keď zamknem dom." šepol a objal ma.Zatiahla som ho ku bazénu kde tancovala asi celá škola. Mali sme úplne malé miesto ale itak sme tancovali. Smiala som sa na jeho "dokonalom" tanečnom štýle lebo nás ostatní tlačili k sebe. Úplne som si to užívala kím niekto skríkol darčeky. Kto iný ako Viky. Počkať čo?! Viky?! Vypúlila som oči a utekala k nej. Pustila kufre a tiež bežala ku mne. Poriadne sme sa objali a ja som sa až rozplakala.
,,Ako?" povedala som cez slzy.
,,Letelo mi lietadlo a nemohla som to prepásť, " usmiala sa ,,DARČEKYYY!!!"Pobrali sme sa ku darčekom a ja som porozbaľovala všetky. Niektoré naozaj nemali chybu. Najviac ma potešil od rodičov (kľúče od auta) a od Viky ruksak My little pony (hh 😂 hodilo sa mi to tam).
O takej druhej všetci odišli a tak sme išli (ja ,Viky, Lucy , Charlotte , Alice a Alex) hore. Ale mali sme len dve dvojposteľové hosťovské tak Alex musí spať so mnou. Nie žeby mi to nejako vadilo ale je to trošku divné. Trošku.
,,Dobrú noc." poviem a ľahnem si.
,,Dobrú." pritiahne si ma k sebe a ja sa k nemu pritúlim.Ráno
Otvorím oči a uvidím Alexa. Pousmejem sa a ubezpečím sa ,že to všetko nebol sen. Ale uvedomila som si ,že všetci budú mať opicu. Zasmiala som sa a zišla dole. Naschvál som nič nepila aby mi nebolo zle. Vybrala som päť tabletiek a do piatich pohárov som napustila vodu. Poháre a tabletky som dala na linku a išla robiť raňajky. Volá sa to čo chladnička dá a som v tom najlepšia 😂.Vybrala som lievancovú pánvicu a dala ju zahriať. Pripravila som si veci na cesto a pomaličky začala robiť lievance. Prisypala som tam ešte kakao a mohlo to ísť na panvicu. Keď boli urobené vzala som šesť tanierov a snažila sa to nejak pekne dať na tanier. Poliala som to čokoládou a dala to na stôl. Vzala som si vidličku a pomaly jedla. Každý začal chodiť dole a brať si tabletky a vodu.
,,Dobré ráno." objal ma niekto zozadu.
,,Aj tebe ,tam je tabletka a voda." usmejem sa na neho.
,,Ďakujem." natiahol sa k nim a sadol si vedľa mňa.
,,Ako za starých čiast." usmial sa a vzal mi jeden lievanec.
Vložil si ho do úst a zjedol ho. Vypúlim na neho oči no on sa len zasmeje a vloží mi do úst tú jeho.Tak sme sa kŕmili až kím si každý nesadol za stôl.
,,Predstavíš nás?" pritiahne si ma k sebe. (Alex)
,,Charlotte , Alice ,Lucy toto je MÔJ Alex!" zasmiala som sa a položila si hlavu na jeho rameno.
Všetci sa zasmiali no nebolo im najlepšie tak som všetkých poslala spať.,,Len keď ideš so mnou." usmeje sa Alex.
,,Šššš choď spinkať ja ti neutečiem." zasmejem sa.
,,Áleee." zachmúri sa.
,,Bež! Pôjdeme potom na pláž." vtlačím ho dnu.
,,Taj si pozrime film." urobil psie oči.
,,Si hrozný!" zasmejem saĽahneme si do postele a ja zapnem Paper Towns. Pritúlila som sa k nemu a zapla to. Bolo to také pekné....no len dokím Alex nezačal chrápať. Zasmiala som sa a sklapla notebook. Prikrila som ho a išla k šatníku. Prehrabla som sa v šuplíku s plavkami a keď som našla tie správne šla som k niečomu len tak aby som si to prehodila cez seba.
Nakoniec som si zobrala cardigan a šla do kúpeľne. Obliekla som si plavky a cardigan a urobila si cop.Vyšla som von a uvidela rozospatého Alexa. Bol taký zlatučký a to spal sotva dve hodinky no bol ako malé bábätko. Usmial sa a prehliadol si ma. Uškrnul sa a išiel si po plavky. Radšej som išla dole a sadla si ku linke. Napila som sa a rozmýšľala. Ako to bude v pondelok? Chodí k nám do školy? Kde býva? Budeme sa vidieť?
,,Čo ty tu tak sama?" prisadne si Viky.
,,Alex sa prezlieka ,ideme všetci na pláž." podám jej minerálku.
,,Ale musíš mi požičať plavky." uškrnie sa.
,,Jasné." usmejem sa a keď na schodoch zbadám Alexa vybehnem do izby.Vezmem jeden diel plaviek a zabalím si do tašky uterák a opaľovací krém. Zídem dole a počujem nejaký rozhovor.
,,Nepoznám ťa ale nájdem si ťa keď jej ublížiš. A to nechci." povie dievčenský hlas.
,,Neboj sa ,ľúbim ju." povie druhý hlas asi Alexov.
Zídem dole a v chodbičke zavládne ticho.Dole však stáli traja chalani a...ani jeden nebol Alex. Vypúlim oči a otvorím ústa.
,,Maya...ou máme návštevu?" usmeje sa Viky.
,,Pozval nás Alex." usmeje sa blonďák.
,,Zabijem ho.“ šepnem a idem do kuchyne.Samozrejme ,že ho tam nájdem.
,,Alexander! Prečo si pozval tích chalanov?" sadnem si na linku oproti nemu.
,,Aby....".......
Ahojte zlatíčka 💙 ďakujem všetkím čo mi napísali do správ. Ste zlatíčka 😊. A ďakujem aj za to veľké číslo ,ktoré tam tak svieti 😍😝. Neverila som ani v 1k a zrazu viac ako 2k. Vy ma chcete do hrobu dostať asi. A všimla som si ,že teraz začínate čítať moje knihy lebo mám stále vote na nejakej časti. Na jednej je asi desať vote čo je veľký úspech pre mňa 😉. Každý vote a koment pre mña veľa znamená. A keď ste sa tu až dočítali tak vám zatlieskam 👏👏👏.
ESTÁS LEYENDO
Poškoláčka
Romance°2015 Rakovina. Choroba ,ktorá ničí tích najlepších ľudí. No dá sa vyliečiť no iba v málo prípadoch. A ona ju prežila. #3 in Romance! 26.9.2016 #2 in Romance 11.11.2016