46.časť

1.4K 96 24
                                    

Briu som zatiahla do nášho blatového šialenstva. Postavili sme si dve pevnosti a hádzali po sebe blatové guľe. Pomaly som prešla za krík a sledovala tých dvoch. Pokúsala ma nejaká hovadina takže som sa automaticky čapla po mieste kde ma to hrýzlo. Obrátila som zrak no už iba na Luka. A vtedy mi na zadku pristála Alexova dlaň. Spokojný zo svojim výtvorom sa uškŕňal.

Vzala som zo seba kus blata a nakreslila mu fúzy. Usmiala som sa a bežala naspäť k Brii. No zastavil ma Alex ,ktorý ma vzal za ruky a išiel ku bazènu.
,,Aleex prosím nie." Šeptnem mu do ucha.
,,Za čo?" nezastavoval.
,,Budeš spať so mnou v posteli." uškrniem sa.
Pozrie na mňa úchylním spôsobom na čo mu dám malú facku. Zastaví no ajtak do nás nabúra Bria na Lukových rukách.

Chytím sa tuhšie Alexa a spadneme spolu do bazènu. Rýchlo sa vynorím a dotknem sa špičkami hladiny. Alex stál úplne na nohách takže mal nadomnou navrch. Obmotala som si okolo neho nohy. A pobozkala ho. Jeho ruky vystrelili k môjmu zadku a posunuli ma vyššie. Potiahla som ho za vlasy na čo mi jemne zavzdychal do pier. Zasmiala som sa a odtiahla sa. Zmyli sme zo seba všetko blato a vyšli von. Vzala som Briu do šatníku a požičala jej oblečenie. Zišli sme dole a všetkým som urobila kakao. Odchlipla som si z neho. Bolo výborné.
,,Doriti! Môj jazyk!" kričal Alex s vyplazením jazykom.
Všetci sme sa smiali a pozerali na neho ako hľadá niečo na zapitie. Nakoniec sa napil z kohútika a vrátil sa naspäť. Zazrel na mňa a odpil si už z chladneho kakaa.

Nakoniec sme znovu skončili pri filme. Piráti z Karibiku. Milujem Johnna Deppa tak asi ako čokoládu. Celý čas Bria mlela len o tom ,že Elizabet išla k Jackovi a nie ku Willovi a o pobobných hovadinách. Všetci traja sme na ňu zazerali.

V najlepšej časti sa mi oči rychlo zatvárali a ja som upadla do spánku.

Ráno
Zobudila som sa v posteli na čo som sa čudovala. Vedľa mňa si hovel Alex s pohľadom poloboha (Percy? 😂). Usmiala som sa na jeho zaspatú tváričku. Vyškočila som ku skrini a obliekla sa do teplákov a trička. Úplne normálna sobota. Pozrela som sa z okna. Znova pršalo. Pri spomienke som sa usmiala. Obliekla som si huňatè ponožky a išla dole.

Sadla som si na gauč a odpíjala som si z horúceho kakaa ,ktoré som si práve urobila. Zamuchlala som sa  do deky.
,,Dobré ránko ,sestrička." hodil sa na gauč vedľa mňa.
,,Dobré Luke." Usmejem sa.
,,Čo uvarím?" usmeje sa.
,,Omeletu." usmejem sa.
,,Fajn." odíde.

Zapnem si telku kde dávajú teraz dva a pol chlapa. Nechala som to hrať. Niekedy sa zasmejem nad tím. Chudák ten chlapček.
,,Raňajky sú na stole!" zareval na celý dom.

Sadla som si k stolu a začla vyjedávať kukuričky. Boli fakt dobré. Oblizla som sa a jedla už normálne.
,,Musel si tak hučať?" vojde mrzutý Alex.
(Úplne ja 😂)
,,O hodinu sú tu rodičia ,bolo načase." žmurkol na neho a podal mu tanier.
,,Mala si ma zobudiť." Šeptne mi.
Prekrútim očami a venujem sa omeletke. 

O hodinu presne bolo počuť zvonček. Bežala som k nim. Otvorila som sa a hodila sa mamke do náruče. Konečne som cítila jej pevný stisk. Usmiala som sa a odtiahla sa. Voňala ako fialka. Hodila som sa aj na ocka a tuho ho objala. Usmiala som sa do jeho hrude a vdzychovala jeho škoricovo- vanilkovú vôňu. Odtiahla som sa. Vošli dnu a všetci sme si posadali na sedačku. Doniesla som červené víno a každému naliala. Pomaly som sa dotkla peramy okraja pohára a napila sa. Chuť sa mi rozliehala po jazyku.
,, Takže ,čo je nové?"usmeje sa mamka.

Pozriem na Alexa. Vzdychnem si a odvrátim zrakm
,,Stala sa nehoda ,prišiel som o pamät a vedomie. Keď som sa zobudil bola tu lem Maya. Ja...nemohol som to zastaviť. Mmaya potratila." Rozplakal sa.
,,Bože..." šeptne mamka a obaja nád obímu.
Utriem si slzy.

O hodinku
,,My ideme!" zakričím.
,,Dobree." počujem z kuchyne.
Zatvoríme za sebou dvere a nastúpime do Alexovho auta. Tentoraz riadi mamka.
,,Vieš koho som stretla?"
,,Nie mamka ,neviem lebo som s tebou nebola."potrasiem hlavou.
,,Videla som Norberta." usmiala sa.
,,Toho Nora?" pozriem na ňu no ona iba súhlasne pokýve hlavou.
Zasmejem sa a pripútam sa.

Zastavili sme pred autoškolou. Neverím ,že to robím. Usmejem sa na mamku a vojdeme dnu. Ešte tam nikto nebol čiže sme nestáli v rade. Usmial sa n nás taký tridsiatnik.
,,Tuto moja dcéra by chcela dostať vodičák." Usmeje sa mamka.
,,Fajn ,potrebujem občiansky." neustále mu úsmev neodpadá.

Po vybavovaní som išla na prvú prednášku. O týždeň ideme vonku a dajú mi vodičský.
,,Takže ,dnes by som začala s brzdamy a plynom. Čiže dve základné veci." usmiala sa učiteľka.
Celá hodina sa mi fakt páčila lebo budem sama chodiť na aute! To bude perfektné. Usmejem sa a výjdem z autoškoly. Akurát po mňa prišiel Alex. Vojdem do auta a zabuchnem za sebou dvere. Pripútam sa a obrátim sa na Alexa. Usmieva sa ako slniečko na hnoj. Nechápavo mu zakývem pred hlavou. Pozrie na mňa a ešte viac sa usmeje. Niečo skrýva.

Celú cestu autom som ho prehovárala nech mi povie čo sa stalo ale on nič. Ani sa neozval lu mne. Debil. Keď som to vzdala ocitli sme sa na dvore. Už mi otváral dvere. Urazene na ňeho zazerám no očividne mu to vôbec nevadí. Vyšla dom z auta a vošla do domu. Nahnevane som zkopla topánky z nôh a isla do obývačky. Aha ,som rada ,že mi to nepovedal.

Adriana.

....
Ahoj ♡
No ako sa máme?
Neviem ako vy ale ja sa uz teraz nudím v škole 🙏.
Ako sa vám páčila časť?
Je presne po 4 dňoch ale čo už ,ja som uz raz taká 😁.
Navyše som písala kapitolu Secret from the dark (11macka11 ďakujem za podporu ❤)
A prosím vás eše raz podporte DuexPacmaga 😀.

Poškoláčka Onde histórias criam vida. Descubra agora