5.časť

4.1K 222 14
                                    

Zaklopala som na dvere. Ochvíľu už pri mne stála vysmiata Viky. Večne sa smeje ale teraz je to iné. Usmieva sa inak. Aj jej oči sa usmievajú.
,,Ahoj." obíme ma (skoro ma zapučila)
,,Ahoj." šepla som.
Au. Zase ma bolí to čo včera. Znovu sa neviem nadýchnuť. Keď ma pustila tak som sa konečne nadýchla. Lapila som dych a vošla dnu.

Vyzula som sa a spoločne sme šli do jej izby. Sadli sme si na jej posteľ a  onazačala mlieť. Vždy ma fascinovalo ako môže toľko rozprávať.
,,A potom...ma pozval na ples!" zkríkla.
,,Gratulujeem!" objala som ju.
,,Ja neverím. A ideš so mnou dnes nakupovať." usmiala sa.
,,Tak fajn." usmiala som sa.

Naplánovali sme návštevu nákupneho centra. Vybrali sme to najväčšie aké tu je. Kím sme sedeli v taxíku tak som zapla facebook.
Alex: A nechceš niekam zájsť?
Maya: Išla by som ale idem s Viky nakupovať na ples
Alex: Ty ideš na ples?
Maya: Nie ,nikto ma nepozval 😂
Alex: Nikto ťa nepozval?
Maya: Nie
Alex: A nechceš ísť so mnou? Ako dvaja kamaráti ,ktorý idú spolu lebo ich nikto nepozval 😂
Maya: Ja neviem ,ja niesom na také veci
Alex: Bude to sranda
Maya: No dobre 😂

Zamkla som obrazovku a usmievala sa ako sfetovaná. Až veľmi nápadne. Keď si ma Viky všimla tak mi ukradla mobil a pozrela sa čo sa stalo. Chvíľu behala očami po obrazovke no zastala. Začala pišťať a taxikár na nás pozeral ako na retardované. No nič...

Vystúpili sme a išli ku vchodu. Viky ma hneď stiahla do obchodu. V každom si vybrala aspoň zo dve no ja som nenašla ani jedny pravé. Už som bola zúfalá kím sme nenašli jeden pekný obchod. Do očí mi hneď udreli jedny šaty.

 Do očí mi hneď udreli jedny šaty

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Zobrala som si ich a išla skúšať. Keď som vyliezla Viky pišťala ,že sú dokonalé. Nakoniec si vybrala aj ona rovnaké ombré fialové šaty a zaplatili sme. A teraz ďalšia dilema. Topánky. A hlavne keď som zaťažené na topánky všetkých druhov.

Vošli sme do Office shoes a pozerali lodičky. Viky mi odporučila biele na vyššiom podpätku. Lenže ja v nich neviem chodiť. Ale budem to musieť vydržať. Veď ples je už v utorok. Prečo v utorok? Lebo v stredu nám maľujú triedy takže je voľno.Ja piť nebudem čiže opica nehrozí. Určite. Mňa to nikdy nejak nelákalo.


Položila som si tašky ku skrini a hodila sa na posteľ. Bola som totálne zničená. Po obchodoch sme chodili možno aj štyri hoďky. No skoro ma porazilo.

Zacinkal mi messenger tak som sa natiahla po mobil a zistila kto ma ruší.
Alex: Moja mama sa pýta akej farby máš šaty. Vraj máme spolu ladiť či čo 😒
Maya: Tyrkisové a pozdrav ju 😂

Vypla som si oznámenia a išla do kúpeľne. Napustila som si vaňu a zapla pesničky. Vkĺzla som dnu a premýšľala. Ja neverím ,že sa mi toto všetko deje. Karma ,ďakujem aspoň raz v živote.

Poškoláčka Donde viven las historias. Descúbrelo ahora