2.časť

5.8K 301 9
                                    

,,Ahoj." nervózne sa usmejem a sadnem si.
,,Ahoj." usmeje sa.
,,Takže ste tu? Skvelý začiatok. O pol hodinu vás pustím ,robte si čo chcete ja idem na krúžok." usmial sa a odišiel. Tak to bolo ľahké.

Vybrala som si mobil a zapla messenger.
Vika: Neže ho znásilniš 😂
Maya: Úplne beže znásilnujem pekných ľudí
Vika: Tak čo potom robíte?
Maya: Netuším čo robí lebo čumím do mobilu ty múdra 😂
Vika: Tak sa obzri ty krava
Maya: Niesom tupá takže sa neobzriem 😏
Vika: Čo ja by som za to dala
Maya: Svoj život ,ja viem😂
Vika: Musim , pa
Maya: Páčko 😂

Ešte chvíľu som si ťukala do mobilu a vošiel Collins. Uľavilo sa mi ,źe už idem. Fuh ,asi by ma doma zabili keby som prišla domov s papierikom ,ktorý nam nedal. Pani Greenova nám dáva papierik ,že sme boli po škole atď. A potom je to problem...

Vstala som a išla k dverám. Otvorila som ich a išla k skrinke. Zobrala som si veci a odišla k zabuchla skrinku. Zablokovala som ju a vyšla zo skoly. Zapla som si I see fire a pomaly kráčala smerom k domu.

*spieva*
Desolation comes upon the sky

Now I see fire
Inside the mountain
I see fire
Burning the trees
And I see fire
Hollowing souls
I see fire
Blood in the breeze
And I hope that you'll remember me

And if the night is burning
I will cover my eyes
For if the dark returns
Then my brothers will die
And as the sky is falling down
It crashed into this lonely town and
With that shadow upon the ground
I hear my people screaming out

I see fire
Inside the mountains
I see fire
Burning the trees
I see fire
Hollowing soul
I see fire
Blood in the breeze

I see fire (oh you know I saw a city burning out) (fire)
And I see fire (feel the heat upon my skin, yeah) (fire)
And I see fire (uh-uh-uh-uh) (fire)
Now I see fire burn auburn on the mountain side.
*end of song*

,,Som domaaa." zakričala som na prázdny dom.
Aha ,super som sama doma. Hodila som tašku preč od seba a postavila si vodu na çakáme. Do pohára som si pripravila sáčok.

Zaliala som si jahodový čaj a išla do izby. Prikryla som sa huňatou dekou a napila sa čaju. Konečne relax. Zobrala som si mobil a hneď prešla na Dramione fanpage. Potom som si pozrela žiadosti o priateľstvo. Väčšinou ich veľa nemám no dnes tam blikala jednotka.

Alex Danko mi poslal žiadosť. Skoro som sa zadusila čajom. Položila som ho na nočný stolík a pozrela sa na to ešte raz. Bola to pravda. Konečne sa o mňa niekto začal zaujímať.

Celou miestnosťou sa ozval zvuk messengeru. Bohužiaľ iba Viky ,že nejde do školy zajtra. Nemohla som byť smutná lebo som skákala až po strop z jedného chlapca. Bože Maya ukľudni sa ,je to len chlapec.

Nadýchla som sa a zobrala tašku. Nechcene ale ajtak som vybrala Slovinu a učila sa na zajtrajšok. Slovenčina nebola zas tak ťažká ále keď ste nedávali pozor nemali ste šancu niečo pochopiť.

Vydýchla som si po hodine a pol učenia a vrátila sa k môjmu mobilu. Áno ,aj ja som maniak. Ale aspoň si to priznám. Objavila sa moja tapeta a čakala kím naťukám heslo. Znie to divne ale čo už.

Prejdem na facebook a pozerám sa len tak po home. Nabehne mi tam fotka Alexa. Skoro som sa zabila keď som dala like. Bože ja som krava ,to bude trapas! Radšej som išla na ask no zapípal mi mobil.

Máte správu od Alex Danko

To mám zato ,že niesom opatrná.

Alex: Ďakujem za like 😂
Maya: Aj nabudúce 😂
Alex: Ozvem sa určite
Maya: Ok
Alex: Tak čo? Pripravená na ples?
Maya; Ja tam neidem....
Alex: Prečo?
Maya: Niesom na také veci 👐
Alex: Aha...
Maya: Neláka ma predstava tích šiat.
Alex: Si iná Maya ,ale to je len dobre 😏
Maya: Tak ďakujem ,musim ísť.
Alex: Aj nabudúce 😂 ahoj

Položila som mobil na nočný stolík a prikryla sa paplónom. Myšlienky sa zrazu stratila a mohla som kľudne spať.
A
Ráno
Piatok?

Došuchtala som sa v pohodlných papučiach do kúpeľne. Urobila som rannú hygienu a len ľahko sa namaľovala. Nič extra si pod tím nepredstavujte. Nemohla som si dovoliť prísť do školy ako klaun.

Obliekla som sa tiež len normálne a zbehla do kuchyne

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Obliekla som sa tiež len normálne a zbehla do kuchyne. Raňajky som nestíhala tak som si v rýchlosti zobrala desiatu. Obula som sa a so sluchátkami šla do školy.Tá tradícia sa mi začala podávať.

Až keď som stála sama pred školou som si uvedomila ,že Viky dnes nepríde. Takže budem sedieť sama celý deň. Vošla som dnu akoby nič.

,,Ahoj." usmeje sa na mňa Alex a prisadne si ku mne.
,,Ahoj." odpoviem celá červená.
,,Tak ako?" usmieval sa ako slniečko.
,,Hmmm.....dá sa ,ty?" povedala som nervózne.
,,Pohoda." usmeje sa a ja si červeň cítim až na zadku.
,,Ty sa červenáš?" zasmeje sa.
,,Nnie." začala som sa smiať aby som to zakryla.
,,Asi sa mi to len zdalo." Žmurkla som na neho a vstali sme lebo prišla učiteľka.

Toto mi prešlo! Ale myslím si ,že to ajtak odhalil. Celú hodinu som sa nemohla sústrediť. Veď vedľa mňa sedel pekný chlapec a ja som bola celá červená.Viky príď lebo zčerveniem navždy! A každý mi bude hovorit paradajka. A škola bude môj sad.

Zazvonilo za čo som ďakovala lebo bola prestávka a Alex určite pôjde niekam s kamarátmi. Geografia?! Minule som mala strašnú známku z písomky. Vždy z písomky mam zlú znamku. Táto učiteľka má talent na to aby dávala ťažké písomky.

,,Red ,k tabuli." povie a usmeje sa na mňa.
,,A musím?!"sama som si zamrmlala ale počula to aj ona.
,,Ideš lebo zostaneš po škole!" zakričala.
,,Veď som išla! Len vy všetko počujete." pretočím oči.

,,Za jedna a nezabudni na poškolácku teiedu ." škodoradostne sa usmeje.
,,S radosťou." vezmem si žiacku a sadnem si.

Poškoláčka Donde viven las historias. Descúbrelo ahora