,,Po škole?" zasmial sa.
,,Je to tak." zasmejem sa aj ja.
,,Tak to ti musím robiť spoločnosť ,nenechám kamarátku nudiť sa v piatok po škole v lavici." zasmeje sa a ide na slovinu.Kamarátka. Zabolelo to. Ale aspoň sa so mnou baví. A chce byť so mnou! S dievčaťom ,ktoré bude určite celé cervené. Ale čo vyvedie aby išiel aj on?
,,Danko! Po škole!" zakričala naša geografička.
,,Prepáčte ,nechcel som." zasmial sa a ja som vyšla von aby som ho videla.Učiteľkyne tričko bolo celé od nášho automatového čaju ,ktorý pochádza z roku 1900 lebo je naozaj zatuchnutý a kupuje si ho len ona. Zadržiavam smiech. Zatiahnem Alexa do našej triedy. Začala som sa smiať ako šialená a Alex ma len pozoroval. Zdvihla som na neho obočie a on stále zadržiaval smiech. No naraz vybuchol a začal sa smiať tiež. Takto sa mi to páčilo.
Keď niekto vošiel dnu tak sme zadržiavali smiech naďalej a sadli si na miesto. Potom sme sa začali znovu smiať. Bola som nachvíľu šťastná po jeho boku. A tiež sme boli v strede pozornosti.
Keď vošla učiteľka prestali sme sa smiať a počúvali ju. No...on ju počúval. Ja som mala hlavu plnú myšlienok. Rozmýšľala som o všetkom. Hlavne o ňom ale aj o iných veciach.
Obed
Vezmem si tácku s jedlom. Palacinky ,jediné jedlo čo vedia dobre urobiť. Strašne som sa tešila. Sadnem si k Alexovi a spolu jeme. Našťastie sa červeň neobjavila.Vložím si posledný kus z druhej a robila si chuť na tretiu. Bola najviac poliata čokoládou. Išla som si po mlieko a napila sa. Vrátila som sa a nemala som palacinku a Alex tam nebol.
Obzriem sa za MOJOU palacinkou. A uvidím pri východe Alexa s palacinkou v ústach. Bol rozkošný ale je to MOJA palacinka. Rozbehla som sa a on tiež. Zastal až pri mojej skrinke.
,,Je výborná." usmial sa a znovu si odhryzol.
,,Mojaaa." odula som spodnú peru.
,,Keď so mnou zajtra pôjdeš na kúpalisko. Ale len my dvaja!" zasmial sa.Ako to mám brať? Rande? Ale nie veď ja som len kamarátka. On sám to povedal .
,,Dobre! Len mi ju daj." načiahla som sa po ňu.
Vytiahla som mu ju z úst a rýchlo ju začala jesť. Bola fak úžastná aj keď bolo dosť nechutnè po ňom jesť.Som prekvapená ,že mi ju dal. Utrela som si ústa a brala si veci zo skrinky. Alex ma pritom sledoval a usmieval sa.,,Ahoj." zasmiala som sa a bežala domov.
Našťastie učiteľka dnes musela mať doučovanie takže mám voľno. A bola som za to strásne rada. Ved kto by rád kysol v triede z tupcami. S taškou na chrbáte a mobilom v ruke som sa vydala domov. Vonku svietilo slniečko tak mi to išlo omnoho lepšie.,,Som domaaa." zakričala som na prázdny dom.
Zobrala som si z ladničky jogurt a išla k Lukovi do izby. Dlho sme sa nerozprávali. Totiž mi sa skoro vôbec nerozprávame. Luke ma veľa učenia a tak..,,Luke?" zaklopala som.
,,Potrebuješ niečo ,sestrička?" otvoril mi dvere s učebnicou v ruke.
,,Noo vlastnee ,mohla by prísť Viky prespať?" zasmiala som sa.
,,Ale žiadne blbosti." zasmial sa.
,,Áno mami." Žmurkla som na neho a zavrela dvere.Vytočila som Viky 💕 a čakala kím zdvihne.
,,Maya?"
,,Viky?"
,,Spusti dobre ,musím dobehnúť dnešok."
,,Prídeš prespať?"
,,Fajn o chvíľu som tam."Usmiala som sa pre seba a zapla mobilné dáta. Hneď som išla na facebook. Zaškerila som sa keď som uvidela správu ,ktorú som dostala.
Alex: Zajtra platí?
Maya: Ešte porozmýšlam....😂
Alex: Potom mi dlžiš palacinku 😓
Maya: Niekto nepozná tetu Iróniu
Alex: Ja niesom taký ironistický ako ty 😂
Maya: To vie každý
Alex: Hej ,hej
Maya: Musím sa prichystať , mám rande 😂
Alex: A s kím prosímťa?
Maya: S Viky 😊 problém?
Alex: No choď už
Maya: Ved idem 😂Odhlásila som sa a išla skontrolovať zásoby jedla. Našťastie tam ešte niečo bolo tak som všetko zobrala a dala to na stôl. Zasmiala som sa a nalila vodu do pohárov. Zapla som Netflix a čakala na zvonček. Vraj o chvíľu tu budem. No to som videla keď sa dostavila o hodinu.
,,Už ideeem."
,,No ,že si ešte prišla." zasmeje sa.
,,To tá pravá vraví. Veď si meškáš hodinu ." zasmejem sa a zavriem dvere.
,,Doniesla som sladké!" zakričí na celý dom a zamáva mi taškou pred hlavou.
Toľko sladkého.Sadli sme si na gauč a Viky vybrala Teen Wolf. Popravde som to videla len stokrát takže eśte raz nezaškodí. Milujem ten seriál. Zobrala som popcorn a stisla play.
V pozorovaní Stydie ma vyrušil zvonček. Ďakujem ,že má ruší akurát keď sú tam oni dvaja. Veď sú takí zlatí. Zastavila som to a išla k dverám. Otvorila som dvere a pozrela kto to bol. Neuveríte ale bol to Curt. Ako vie kde bývam?
,,Ahoj. No ja...nerozmyslela si si ten ples?" usmial sa tim bielim úsmevom.
,,Vlastne nie ale Viky by šla." Ľútostivo som sa na neho usmiala.
,,Tak nič.... možno ju pozvem." usmeje sa a odíde preč. Zavriem dvere až keď výjde zo záhrady.Zasmejem sa a zavriem dvere. To pozvanie si nechám pre seba. Aby sa potešila.
,,Kto?" spýtala sa zúfalo.
,,Ale...pomýlil sa poštár." zasmiala som sa.
Skoro ju rozdrapilo keď zistila ,źe ju vyrušil pri pozeraní poštár. Keby vedela ,že ju ochvíľu pozve na ples.. A nebude to žiadny poštár.Dopozerali sme Teen Wolf a išli hore. Pozreli sme si dnes štyri série tak sme odpadli do postieľ a ponorili sa do ríše krásnych snov. Aspoň v snoch ste mohli mať život po akom túžite.
Ráno
Otvorím pomaly oči a žmúravo vstanem z posteľe. Musela som počkať kím zaostrím inak by som si asi zlomila nohu. Okná zahalím záclonami a otvorím okno . Pozrela som sa na hodinky na ,ktorých svietilo desať hodín. Presný čas na vstávanie v sobotu.Umyla som si zuby a v pyžame som zišla dole. Pri ostrovčeku sedela Viky a pripravovala sa na čokoládovy koláč ,ktorý bol na stole. Nikdy sa tu nedotkla jedla bez súhlasu odkedy omylom zjedla svoju tortu na tajnú oslavu. Chudák. Ešte pár dní som Lukovi vyčítala ,že ju lepšie neschoval.
,,Ale aj mne odrež." zasmiala som sa a prisadla si.
,,Ako inak." zasmiala sa a odrezala mi kúsok a sebe tri.
,,Mmmm.....dnes idem s Alexom na kúpalisko." Do úst som si dala celý koláč.
,,To aby som ti vybrala plavky." usmiala sa.Potom sme sa vybrali do izby. Ďalším krokom bola wifi. No priznajte sa ,že aj vy obiehate sociálne siete hneď po ráne. Je to závislosť ,ktorá je ale v tejto dobe bežná. Zapla som facebook a hneď na mňa vybehla správa.
Alex: O hodinku som u teba ☺
Maya: Ok idem sa pripraviťPrehrabla som sa v šuflíku a vybrala si plavky. Oblieka som si ich a na seba dala len jemnú tuniku a na hlavu si dala klobúk.
...................
Ahojte 💖 strašne vám ďakujem za všetky videnia ,ktore stále stúpaju. Časť venujem tebe Pauli pauli_003 💕💕 strašne si ma potešila.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Poškoláčka
Romance°2015 Rakovina. Choroba ,ktorá ničí tích najlepších ľudí. No dá sa vyliečiť no iba v málo prípadoch. A ona ju prežila. #3 in Romance! 26.9.2016 #2 in Romance 11.11.2016