Čo ste nevedeli o poškoláčke

1K 89 13
                                    

Určite ste nevedeli:

1.Maya mala byť chladná- Alexa nemala vôbec chcieť. Mala byť k nemu chladná.

2.Maya s Alexom nemala chodiť!- Mala chodiť s Peťom alebo s Dylanom. No nakoniec som sa rozhodla pre Alexa. Alex mal byť trapák ,ktorý do nej bol.

3. Maya mala byť namyslená - Mala byť strašne hnusná ku všetkým.

4 . Herci boli zo začiatku pridelený úplne inak k postavám.- Maya nemala nikdy byť ukázaná ako herečka. Alex mal byť zo začiatku niečo na spôsob Davea Franca. Viky mala mať šialené ,farebné vlasy.

5. Lucas nemal byť vôbec- Viky by s nikím nemala mať deti. Bola to len náhoda ,ktorá sa udiala v bare a Viky si to nepamätala.

6. Vzťah Alexa a Mayi nemal byť taký ružový. -mali sa viackrát rozísť a Alex ju mal podviesť no zdalo sa mi to prešpekulované.

7. Adriana vznikla spontálne

8. Alex bol pomenovaný čistou náhodou- mal sa volať úplne inak no korekcia mi to hodila na Alex. Tak vzniklo meno Alex. Jeho priezvisko bolo vymýšľané rovnako.

9. Maya je pomenovaná podľa Mayi zo seriálu Riley vo veľkom svete.

10. Chcela som Mayu nechať zomrieť na konci knihy- Mala zomrieť Alexovi v náručí vedľa Viky

11. Maya nikdy nemala vymyslené povolanie

12. Neviem ako vznikol tento názov

13. Prvých 10 častí pomaly nikto nečítal.

14. Mayina postava nieje vymyslená -existuje jej povaha- ale neexistuje hmotné

15.Knihu som písala podľa svojich nálad, obľúbených filmoch a pesničiek. Môžte sledovať čo sa mi páči/lo. (😂)

16. Alex mal byť -teraz sa po držte!-zlý chlapec.  Áno náš milý Alex mal byť bad boy!

17. Nikdy som vám nepovedala kde býva Maya na Slovensku lebo som sa nevedela rozhodnúť

18. Obe Mayine tehotenstvá neboli u mňa v pláne. Vlastne no toto nemala nikdy mať ani s Alexom.

Hmmm neviem dala som tu také tie základné veci ,ktoré ste o tomto príbehu nevedeli 😂. Neviem čo by ste chceli ďalej. Viac ľudí robí na konci robí charakter ask ,alebo niečo čo by ste mali o mne vedieť. Alebo neviem 😂. Navrhnite.

Ten bnepodarení obrázok neriešte ale páčilo sa mi to na nete 😂.

Poškoláčka Onde histórias criam vida. Descubra agora