¤•¤ 14 ¤•¤

6.9K 467 109
                                    


'Şşşş..Rahee sakın ses yapma tamam mı dayıcığım.. Yanına gidene kadar onu uyandırmamalıyız..'

Jongin kucağındaki küçük kızın anlamadığını bildiği halde ses çıkarmaması için onu uyarıyordu.
KyungSoo'nun hala uyuyor olduğu masaj sedyesine yaklaştılar.
KyungSoo yüzü koyun uzandığı yatakta ellerini yastık yapmış, yüzünü yaslamıştı.
Jongin ağzı açık uyuyan gence güldü.

" Rahee şu penguene bak sanki kış uykusuna yatmış. Kkkkk.. Penguenler kış uykusuna yatar mı ki? Ama bizimki yatıyor. Kkkk.."

Jongin'in gülmesi ile Rahee de gülmüş, dayısına şirinlik yapmak adına heyecanla ellerini çırpmıştı..

" Şşşş. ..Rahee! Penguen dayını uyandıracaksın. Onu böyle gürültülü uyandırmamalıyız."

Rahee dikkatle dayısına bakıyordu.
Jongin küçük kızın elini eline aldı. Sadece işaret parmağı dışarda kalacak şekilde diğer yumdu. Avcunun arasındakı küçük elin işaret parmağını uyuyan gencin yüzünde gezdirdi.

" Burnu çok sevimli değil mi Rahee.
Topalak ve küçük.
Ona çok yakışıyor."

Rahee dokunduğu burnun kırışması ile gülmüştü. Jongin küçük parmakla uyuyanın alnındaki saçları sağa sola ittirdi.

" Bak dayıcım. Alnı ne kadar güzel değil mi? Biraz daha geniş olsaydı seninle orda uyurduk. Kkkkk..
Yanakları da puf puf.
Aigooooo ♡~♡
Isıralım dayıcım bu pengueni.
Ama yazık olur değil mi?
Yanaklarını böyle böyle sevelim mi? Bir daha bu kadar yakından bir penguen göremeyebilirsin. Ama dayın şanslı. Her gün görüyor onu. Dün göremedim ne kadar üzüldüm biliyorsun sen değil mi?
Bu gün tekrar kavuştum ona.
Bana geldi penguenim."

Rahee , Jongin'in ona gösterdiği şekilde elini KyungSoo'nun yanağında gezdirirken birden sert ve ardı ardına vurmaya ve değişik sesler çıkarmaya başlamıştı.
Jongin diğerinin uyanmaması için onu susturmaya çalışırken KyungSoo çoktan yarı açık gözleri ile dayı, yeğene boş boş bakıyordu.

" Jongin?!"

" KyungSoo biz.. "

" Jongin yanıyorum burası çok sıcak ve boğazım kurudu."

" Hemen içecek su getiriyorum. Aslında üzerinde kıyafetlerinde yok nasıl yanıyorsun?"

Jongin, kucağında yeğeni ile aceleyle çıktı odadan. KyungSoo onların gitmesi ile apar topar giyindi. Jongin'in masajı sayesinde çok iyi bir uyku çekmişti.

" Giyinmişsin?!"

" Evet. Su için teşekkür ederim dayıcım."

" KyungSoo istersen duş alabilirsin."

" Ama yanımda kıyafet yok. Eşyalarım da yok."

" Bu da laf mı? Benimkilerden veririm."

" Rahatsız olmaz mısın senin kıyafetlerini giymemden?!"

" KyungSoo neden böyle konuşuyorsun?
Neden rahatsız olayım ki?
Mutlu bile olurum.
Senden sonra o kıyafetleri ben giyece..
Yani lafını bile etme.
Gel benimle, sana göre kıyafet bakalım."

Himouto KyungSoo HyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin