Jongin çalışmalarını bitirip yurda döndüğünde üyelerden bazılarının yüksek fısıltılarla konuştuklarını duydu.
Kendilerini meseleye öylesine kaptırmışlardı ki Jongin'in geldiğini farketmemişlerdi.
Jongin kendini uygun bir konumda gizleyip ilgisini çeken konuşmayı dinlemeye koyuldu.." 12 Ocak KyungSoo'nun ve
14 Ocak Jongin'in. .
İkisine ayrı ayrı doğum günü kutlaması yapmaktansa 13 ünde birlikte kutlayalım.."" Luhan haklı. .
Hem programları da çok aksatmamış oluruz.."" Aslında bu şekilde o ikisi kaynaşmış da olur.."
" Aslında Jongin, KyungSoo'ya eskisi kadar kaba davranmıyor.."
" Oğlum siz bilmiyorsunuz. .
Yılbaşında KyungSoo bizde kalacaktı ya.."" Eee ?!"
" Eeesi .. Jongin ertesi gün götürdü KyungSoo'yu..
Chanyeol ile takip ettik..
KyungSoo kendim gideceğim falan demişti ama kara cumgin sen tut KyungSoo'yu gel götür. ."" Uhaaaa.."
" Yaaaaa.."
" Ee bu iyi bir şey. .
Demekki araları artık iyi.."" Bilmemki gelip götürdü. .
Gerisini bilmiyoruz. ."Biz tatilden döneli ne kadar zaman oldu..
Ben pek bir değişiklik göremiyorum Jongin de.."" KyungSoo'nun da pek taktığı yok gibi. ."
" Odalarında nasıllar acaba?"
" Hiç sesleri çıkmıyor. ."
" Ben bazen sabahları onları uyandırmaya gittiğimde kapıları kilitli oluyor.."
"Çok ilginç ilişkileri var.."
" Yakın desen değil..
Uzak desen değil. ."" İyisi mi biz Luhan'ın dediği gibi
13 ünde ortak kutlama yapalım..
Her durumda araları daha iyi olur.."" Bana uyar Suho.
Hepimize uyar..
Değil mi beyler!?"" Evet Kris Hyung. ."
" Evet "
"Evet.."
Jongin diğerleri oturdukları yerde hareketlenince sanki yurda yeni gelmiş gibi dış kapıyı gürültülü bir şekilde kapattı..
Salondan ayrılan üyelerin yüzünde konuşulanları gizleme çabalarına gülmemek için kendini zor tutuyordu..
Arkadaşlarını selamlayıp odasına geçti.KyungSoo battaniyesinin altında kaybolmuş gibiydi..
Onu uyandırmamak için sessizce yatağına yaklaştı, battaniyesini araladı.
Büyüğü yüzünü penguen yastığına yaslamış, kolları ve bacakları ile sıkıca sarılmıştı.
Sıcaklamış olacaktı ki dağılan saçlarının arasından süzülen damla damla terler alnında, şakağında, boynunda parlıyordu.
Cebinden çıkardığı peçete ile terini kuruladı.
KyungSoo çok yorulmuş olacaktı ki normalde hafif olan uykusundan bu kadarı ile uyanmamıştı.
Saçlarını geriye ittirdi.
Sağ kaşının ucundan öptü.
Nedensizce ona sarılmak istedi.
Uyurkenki hali de yeğeni Rahee'yi anımsatıyordu Jongin'e.
Jongin çok kez Rahee'ye sarılıp uyurdu.
Özellikle Rahee oyun oynamak isteyip uyku saatini bağıra çağıra ağlayarak protesto ettiğinde onu kucağında uyutur, kendisi de uyuya kalırdı.
Bu da öyle bir şeydi.
Yeğenini uyutur gibi KyungSoo'ya sarılıp uyuyacaktı.
Yılbaşı gecesinde olduğu gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Himouto KyungSoo Hyung
FanfictionSM şirketi yeni oluşturacaği EXO erkek grubunun üyelerini belirlemişti. Üyelerden Kai, ilk gördüğü andan itibaren sevmediği üstelikte korktuğu üye ile oda arkadaşı olduğunu öğrenince çıkış yapma heyecenı hayallerinin derin sularında batıp gitmişti...